شنبه 9 تیر 1403

شبیه ساز این هواپیما در شیراز رونمایی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
شبیه ساز این هواپیما در شیراز رونمایی شد

اقتصادنیوز: شبیه ساز هواپیمای ترابری سی 130 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید دوران شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شیراز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، پروژه شبیه ساز هواپیمای ترابری سی 130 در پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت.

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاحیه پروژه شبیه ساز سی 130 گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا (دام عزه) مسیر حرکت نیروی الهی هوایی رو به پیشرفت و ترقی بوده و مهمترین دلایل این پیشرفت و موفقیت، تلاش شبانه روزی دانشمندان و نخبگان جوان نیروی هوایی الهی است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مجموعه پایگاه هوایی شهید دوران در پشتیبانی از پروژه شبیه ساز سی 130 از تلاش‌های شبانه روزی و ارزنده تعدادی از نخبگان فعال در این عرصه تقدیر کرد.

خبر مرتبط قیمت بالای بلیت هواپیما وزیر راه را هم عصبانی کرد

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حکم جدید دیوان عدالت در رابطه با سلب اختیار از وزارت راه یرای قیمت گذاری بلیت هواپیما گفت: ما نمی‌توانیم به مردم ظلم کنیم و متاسفانه با حکم جدید دیوان عدالت شاهد رشد بسیار بالایی در قیمت بلیت هواپیما هستیم.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اهمیت روزهای پیش رو و چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری بر مشارکت فعال و گسترده و همه جانبه کارکنان و خانواده‌های نیروی هوایی در آزمون بزرگ روز جمعه 8 تیر تاکید کرد و انتخابات را مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر واحدی در ادامه بازدید این سفر از نمایشگاه دستاوردهای فنی مهندسی در حوزه دفاعی بازدید و سالن تیراندازی، ساختمان ضربت و همچنین مرکز مانیتورینگ پایگاه را افتتاح کرد.

خبر مرتبط نرخ گذاری بلیت هواپیما متولی ندارد؟+ پیشنهاد این نماینده مجلس

اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید متولی تعیین نرخ بلیت هواپیما باید وزارت راه و شهرسازی باشد.

امیر واحدی، در پایان با کارکنان و خانواده‌های دارای مشکلات حاد دیدار و گفتگو کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
شبیه ساز این هواپیما در شیراز رونمایی شد 2
شبیه ساز این هواپیما در شیراز رونمایی شد 3