شنبه 14 مهر 1403

شمار فوتی های حادثه قطار مشهد - یزد به 17 نفر رسید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شمار فوتی های حادثه قطار مشهد - یزد به 17 نفر رسید

رحیمی گفت: تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود 17 نفر گزارش شده اما به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی اکبر رحیمی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد فوتی‌های حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد به 17 نفر رسیده است.

فرماندار ویژه طبس در ادامه گفت: نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه، حادثه خروج قطار مسافری مشهد - یزد بر اثر برخورد قطار با بیل مکانیکی، رخ داده است.

رحیمی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی با تمام قوا در حال خدمات دهی در محل حادثه هستند، بیان کرد: تا این لحظه 35 نفر از مجروحان از محل حادثه به بیمارستان طبس منتقل شده اند که حال 5 نفر وخیم است.

فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه با توجه به آمار مسافران، این حادثه تا این لحظه یک نفر مفقودی دارد، افزود: برای اعزام تمام مسافرانی که تمایل به رفتن به مشهد یا یزد را داشته اند، مقدمات کار فراهم شده و شرایط اسکان برای خانواده های مجروحین نیز مهیا گشته است.

وی درخصوص حجم حادثه هم گفت: از مجموع 7 واگن این قطار، 3 واگن به طور کامل واژگون شده و 4 واگن نیز از خط خارج شده است.

گفتنی است، رستم قاسمی صبح امروز به همراه میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن کشور و فرشید جعفری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی عازم محل حادثه خروج از ریل قطار مشهد - یزد شدند.

انتهای پیام /