شنبه 29 اردیبهشت 1403

شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد

تهران - ایرنا - قائم‌مقام کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی از برنامه این نهاد برای کشف استعدادها و ظرفیت‌های نخبگی در میان دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی مصطفی خاکسار، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان گفت: موضوع این تفاهم‌نامه، توسعه زمینه‌های همکاری نخبگان در ارائه راهکارهای هوشمندانه برای رفع فقر و محرومیت با محوریت استعدادیابی و کشف نخبگان در میان دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف امداد و نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی به ضرورت مشارکت نخبگان برای حل مسئله فقر در کشور تاکید کرد و افزود: باید زمینه مشارکت فعالانه نخبگان در ارائه راهکارهای خلاقانه و موثر در حوزه محرومیت‌زدایی فراهم شود.

قائم‌مقام کمیته امداد با اشاره به وجود 700 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: کشف استعدادها و ظرفیت‌های نخبگی در میان دانش‌آموزان تحت حمایت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

خاکسار تسهیل در بکارگیری دانشجویان مستعد و نخبه مورد حمایت در شرکت‌های دانش‌بنیان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در قالب این تفاهم‌نامه، نخبگان و استعدادهای برتر جامعه هدف را برای دریافت تسهیلات حمایتی به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند.

برچسب‌ها