چهارشنبه 11 مهر 1403

شهرداری ارومیه و طبیعت کارشان را با پیروزی شروع کردند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شهرداری ارومیه و طبیعت کارشان را با پیروزی شروع کردند

نخستین مسابقه لیگ برتر 1403 به دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سپهر صدرا مشهد اختصاص داشت و شاگردان علیزاده با شکست سه بر صفر تیم سپهر صدرا رقابت‌های امسال را پرقدرت شروع کردند.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در ست نخست از نیمه دیدار قدرت نمایی خود را آغاز کرده و اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دادند تا در نهایت این ست 25 بر 19 به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت. در دومین ست شهرداری ارومیه با اختلاف بازی را پیش برد و این ست را هم با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود تمام کرد.

در سومین ست علی‌رغم تلاش مشهدی‌ها بار دیگر شهرداری ارومیه از حریف پیشی گرفت، اما رالی جذاب میان دو تیم تا انتهای بازی ادامه یافت تا در نهایت این ست 27 بر 25 به نفع ارومیه‌ای پایان یافت تا نخستین برد مقتدرانه لیگ برتر را رقم بزنند.

در دیگر دیدار تیم طبیعت نیز که حضور در لیگ برتر مردان را از سال 1402 شروع کرد، در نخستین دیدار دومین سال حضور خود در این رقابت‌ها به مصاف مس رفسنجان رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا سه امتیاز کامل به دست آورد.

نماینده رفسنجان در این مسابقه با امتیاز‌های 27 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد تا در اولین مسابقه یک شکست تجربه کند.