دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - کارشناسان حوزه سلامت می گویند تغییر رنگ شهرستان‌ها و آمار مبتلایان، به رفتار افراد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و ادامه روند واکسیناسیون بستگی دارد به طوری که هر چه توصیه ها دقیق تر مراعات شود زودتر به وضعیت آبی می‌رسیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو در خصوص مشکلات مردم شهرستان کوهرنگ قول داد تا بر اساس قانون، برای مشکلاتی که قابل رفع و در توان وزارت نیرو باشد، راهکار در نظر گرفته شود.

خبرگزاری میزان

وزیر نیرو گفت: شرط عدالت و رعایت قانون، اصلی‌ترین موضوع برای اجرای پروژه‌های این وزارتخانه است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو روز شنبه در سفر یک روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری از سد خرسان3 واقع در شهرستان لردگان این استان دیدن و روند اجرایی این طرح را از نزدیک بررسی کرد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان از تبعیض‌ها نگران هستند، طرح بن - بروجن با این همه هزینه، کار کارشناسی و وعده دو رئیس جمهور روی زمین مانده است.

خبرگزاری دانا

محمود مهدوی فرد گفت: سه شهرستان استان میزبان شهدای گمنام در ایام فاطمیه خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: به تازگی هویت30 شهید گمنام در سراسر کشور شناسایی شده که از این تعداد سه شهید گمنام مدفون در کرمان متعلق به اصفهان، کاشان و دزفول و یک شهید گمنام مدفون در اردل شهرکرد متعلق به استان کرمان و اعزامی از ارتش است.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - تیم " سارگل " بندر گناوه تنها نماینده استان بوشهر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به مصاف حریفان می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به محدودیت منابع آب کشور گفت: اگر این منابع را به عدالت توزیع کنیم، به خوبی پاسخگوی خواسته‌های مردم خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

شهرکرد - وزیر نیرو با بیان اینکه مردم به دنبال توزیع عادلانه آب هستند، گفت: گسترش بی جهت صنایع و توقع بلند پروازانه در مردم موجب ایجاد مشکلات در حوزه آب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: صهیونیست‌ها برای اقدام صهیونیست‌ها برای اعمال محدویت علیه ورزشکاران ایرانی به خاطر نظر و عقیده‌شان برخلاف اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو که به منظور بررسی طرح‌های آبی چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است، گفت: روش‌های سرعت‌بخشی به طرح‌های وزارت نیرو در این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اپلیکیشن ماسک، تعداد شهرهای قرمز کاهش یافته است.

خبرگزاری دانا

ائمه چهارمحال وبختیاری با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با گرانی و ایجاد اصلاحات اقتصادی اظهار داشتند: دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم و مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند را مهار کند، مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی برای تحقق مطالبات فرهنگیان از جمله لایحه رتبه‌بندی معلمان داشته باشد.