سه‌شنبه 24 مهر 1403

شهید سلیمانی پرورش‌یافته غیرت بود / معرکه‌گردان اصلی حوادث اخیر آمریکاست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهید سلیمانی پرورش‌یافته غیرت بود / معرکه‌گردان اصلی حوادث اخیر آمریکاست

سردار سنایی راد گفت: شهید سلیمانی از کودکی پرورش یافته غیرت بود این شهید اهل نماز بود و بر سفره های بی نماز حاضر نمی شد، چنین فردی فرمانده جبهه مقاومت و نابود کننده داعش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی با اشاره به اینکه خطه کهگیلویه و بویراحمد دلاور خیز است در خصوص فتنه 88 به قدرت طلبی برخی خواص اشاره کرد و گفت: در حافظه تاریخی مردم ایران برخی از این افراد یاران امام بودند اما معرکه ای را شروع کردند که وهابی ها و سلطنت طلب ها از بیرون آمدند و وارد میدان شدند.

سردار رسول سنایی راد افزود: 9 دی تجلی حضور و پیمان دوباره مردم ما با ولایت و 7 ماه بصیرت زایی همراه با غیرت است، غیرت در عاشورا تجلی آن حضرت عباس علیه السلام است و در این انقلاب و دفاع مقدس با وجود نابرابر، جنگ غیرت برآمده از دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام سبب نقش آفرینی و پیروزی در جنگ شد. وی با بیان اینکه اهانت به نمادهای عاشورایی و مقدسات در فتنه 88 مشاهده شد، گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی غیرت دینی ما را هدف قرار داده است زیرا در فتنه 88 این غیرت سبب خنثی سازی فتنه شد. سردار سنایی راد با بیان اینکه در زمان انگلیسی ها هرات و بحرین واگذار شد، ادامه داد: انگلیس در تاریخ ما چهره منفوری دارد اما در اثر گسست نسلی و جنگ ترکیبی، وقتی انگلیس در مسابقه فوتبال در مقابل تیم ما برنده می شود اظهار خوشحالی می کنند. معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به حضور نسل جدید و مواجه آنها با اینترنت، فضای مجازی و فضای خشن بازی های رایانه ای اشاره کرد و ادامه داد: این حجم عظیم اطلاعات برای این نسل سبب آسیب برای آنها شد به گونه ای که 68 درصد جمعیت از حوادث اخیر تحت هیجان ناشی از این فضا در این اغتشاشات حضور پیدا کردند. این مسئول به جنگ شناختی و ادراکی در حوادث اخیر و تاثیر آن بر نسل جدید اشاره کرد و افزود: عده ای از اهل فهم چنین برداشتند که این حوادث سبب تمام شدن کار نظام می شود اما نظام با مدارا این حوادث را به پایان رساند. وی به سیاست کشته سازی در حوادث اخیر پرداخت و ادامه داد: وقتی نظام، سیاست صبر پیشه کرد تا کشته سازی صورت نگیرد، دشمنان و رسانه های آن ها رو به مرده خواری آوردند تا سبب چالش شوند. این مسئول معرکه گردان اصلی حوادث اخیر را آمریکا دانست و گفت: آنها با معرفی مریم رجوی سعی در ساماندهی اغتشاشات داشتند. سردار سنایی راد با بیان اینکه امروز آلبانی ها هزینه های منافقین را متحمل می شوند گفت: ردپای حمایت اشکار منافقین در جنگ تحمیلی هم مشاهده شد. این مسئول با بیان اینکه در جریان حوادث اخیر با تهدید بازاریان جهت تعطیلی بازار سعی در گسترش اعتراضات داشتند، گفت: دین ستیزی و خشونت طلبی آنها و حمله به پلیس، راننده آمبولانس، و حمایت علنی ضد انقلاب نظیر تجزیه طلبان و کومله ها و رسانه های اینترنشال با هزینه 262 میلیون دلاری در لندن همگی سبب شد تا مردم با این اغتشاشات همراهی نکنند. وی تاکید کرد: مردم نارضایتی دارند اما وقتی می بینید حوادث بستر ساز سوریه سازی و از بین بردن امنیت کشور است این اقدامات را محکوم می کنند. سردار سنایی راد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهید سلیمانی از کودکی پرورش یافته غیرت بود و این موضوع را ناشی از محرومیت و روستایی بودن می دانست این شهید اهل نماز بود و بر سفره های بی نماز حاضر نمی شد این چنین فردی شد فرمانده جبهه مقاومت و به نابود کننده داعش تبدیل شد. وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم و کم کاری های داخلی دارد که حل شدنی است، گفت: اغتشاشات اخیر سبب افزایش مشکلات اقتصادی شد اما ماجرای اصلی بر استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی است. وی تاکید کرد: سه شیوه در پیش رو داریم یک راه تسلیم است که با ایدلوئوژی ما سازگاری ندارد زیرا ما فرزندان امام حسین (ع) هستیم، دوم جنگ اما ما ملت صلح و دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم و سوم مقاومت که هرچند هزینه دارد اما هزینه آن از تسلیم و سازش کمتر است.

انتهای پیام /