یک‌شنبه 27 خرداد 1403

شوخی مورینیو با اخراجش از رم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوخی مورینیو با اخراجش از رم!

ژوزه مورینیو گفت که چالش برانگیزترین تجربه دوران حرفه ای او، رساندن رم به دو فینال اروپایی پیاپی بوده است. «به همین دلیل آنها مرا در سال سوم اخراج کردند.»

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی در اجلاس سلامت دیجیتال در عربستان سعودی صحبت کرد. در این اجلاس، مجری از او پرسید که چالش برانگیزترین دستاورد دوران حرفه ای او، رسیدن به 100 امتیاز با رئال مادرید در لالیگا بود یا قهرمانی با چلسی در لیگ برتر؟

با این حال، او پاسخ بسیار متفاوتی داد و آن دو مورد برجسته را نادیده گرفت.

مورینیو گفت: «چالش برانگیزترین کار رسیدن با رم به دو فینال اروپایی بود. به تاریخ که نگاه کنید، متوجه می شوید که چرا 50 سال است که آنها این کار را انجام ندادند. بنابراین بستگی به ابعاد و شرایط هم دارد.

ارزش برخی کارها زیاد نیست، چرا که با امکانات زیاد انجام شده‌اند. ولی هر چه با امکانات کمتری موفق شوید، اعتبار بیشتری کسب می‌کنید. این چیزی‌ست که به آن افتخار می‌کنم.»

او با لبخند گفت: «رم به لحاظ تاریخی کاری غیرممکن کرد؛ آن هم دو بار. به همین دلیل است که آنها مرا در سال سوم اخراج کردند،»

مورینیو با پیروزی 1-0 مقابل فاینورد، لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورد و سپس به فینال لیگ اروپا رسید و در ضربات پنالتی به سویا باخت.

شوخی مورینیو با اخراجش از رم! 2