دوشنبه 7 آبان 1403

شکستن رکورد جذاب: ستاره سیتی به رونالدو رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکستن رکورد جذاب: ستاره سیتی به رونالدو رسید

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته به رکورد پاس گل‌های کریستیانو رونالدو رسید.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون به میدان رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی با یک گل از حریف عقب بودند و بازنده به رختکن رفتند، اما فیل فودن در فاصله هشت دقیقه پس از شروع نیمه دوم توانست گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند که پاس گل آن را سیلوا ارسال کرد.

به این ترتیب، این ستاره پرتغالی موفق شد تعداد پاس گل‌های ارسالی در دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس را به عدد 37 برساند تا با کاپیتان تیم ملی کشورش و اسطوره باشگاه منچستریونایتد برابر شود و به این رکورد دست پیدا کند.

با توجه به اینکه رونالدو دیگر در این رقابت‌ها حضور ندارد، انتظار می‌رود که سیلوا خیلی زود از این رکورد عبور کند و آن را به خودش اختصاص دهد تا کریستیانو یکی دیگر از رکوردهایش را هم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از دست داده باشد.

این بازیکن در حال حاضر به مهره کلیدی النصر عربستان تبدیل شده و نمایش بسیار خوبی را در ترکیب این تیم ارائه کرده است. رونالدو دو شب قبل در جریان پیروزی پر گل 2-5 تیمش برابر الاتحاد موفق شد دو گل برای النصر به ثمر برساند.

شکستن رکورد جذاب: ستاره سیتی به رونالدو رسید 2