شنبه 9 تیر 1403

شکست پرتغال برابر گرجستان در نیمه نخست / کار ترکیه آسان شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شکست پرتغال برابر گرجستان در نیمه نخست / کار ترکیه آسان شد

نیمه نخست آخرین بازی‌های مرحله گروهی یورو 2024 با شکست پرتغال برابر گرجستان، و تساوی ترکیه برابر جمهوری چک 10 نفره به پایان رسید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دور از بازی‌های آخرین گروه یورو 2024، امشب (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو بازی برگزار شد که در پایان نیمه نخست آنها، تیم ملی پرتغال برابر گرجستان تن به شکست داد و مصاف تیم‌های ملی ترکیه و جمهوری چک برنده نداشت.

در ورزشگاه شالکه آره‌نای شهر گلزن‌کرشن تیم ملی پرتغال که پیش از این صعودش را به‌عنوان تیم اول جدول گروه F تثبیت کرده بود به مصاف گرجستان قعرنشین رفت. با وجود تملک توپ بیشتر پرتغالی و موقعیت‌های خطرناک‌تر آنها برای گلزنی این گرجستانی‌ها بودند که به لطف اشتباه فردی شاگردان روبرتو مارتینس برای لو دادن توپ در میانه میدان، توسط ستاره نام‌آشنا خود، خویچا کوارتسخلیا در دقیقه دوم به گل رسیدند و حریف پرستاره‌شان را غافلگیر کردند.

اعلام ترکیب اصلی تیم‌های ملی جمهوری چک و ترکیه

در بازی دیگر در ورزشگاه فولکس‌پارک شهرهامبورگ مصاف تیم‌های ملی جمهوری چک و ترکیه بدون گل به پایان رسید هرچند اخراج باراک، هافبک تیم ملی جمهوری چک در دقیقه 20 پس از دریافت دومین کارت زرد، کار را برای ترکیه جهت کسب نتیجه دلخواه در نیمه دوم هموارتر کرد.

ترکیه با کسب یک تساوی هم صعود خواهد کرد اما چک برای امیدوار ماندن به صعود باید پیروز شود.