پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

ما به نظام کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیری فر گفت: احمدی‌نژاد کمی سرخورده شده که چرا مقامی ندارد و به مجمع تشخیص رفته که به‌طور کامل اپوزیسیون نشود. در مجمع تشخیص هم سرش گرم است اما با چه کسی؟ با آقای صادق لاریجانی که سال‌ها با هم درگیر بودند حال رئیس ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته مسئولان نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند. در این میان، تصویری از صادق آملی لاریجانی، محسنی اژه‌ای و ابراهیم رئیسی در کنار هم مشاهده می‌کنید. گفتنی است که صادق لاریجانی و ابراهیم رئیسی نیز سابقه ریاست قوه قضائیه را در کارنامه خود دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حاشیه دیدار مسئولان نظام با رهبری و حضور سران قوا را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«احمدی‌نژاد زمانی خودش را می‌تواند نشان بدهد که به عرصه و انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید و قطعا هم خواهد آمد. او تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال 1404 بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. جلسات به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش...

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس امیری‌فر به خبرآنلاین گفت: احمدی‌نژاد کمی سرخورده شده که چرا مقامی ندارد و به مجمع تشخیص رفته که به‌طور کامل اپوزیسیون نشود. در مجمع تشخیص هم سرش گرم است اما با چه کسی؟ با آقای صادق لاریجانی که سال‌ها با هم درگیر بودند حال رئیس ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مجلس یازدهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب بود و اعضای مجلس هم در زمینه سلامت، صداقت و خدمتگزاری در رده آخر دوره های مجلس قرار دارند. حوادث رخ داده در این مجلس نشان دهنده این است که در این مجلس آنچه حاکم بوده، سودجویی، فرصت طلبی، مال دوستی و رانت خواری و.. بوده است

وب‌گاه خبر آنلاین

10 چهره سیاسی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین به سوالاتی درباره بهترین و بدترین اتفاق سیاسی سال 1402 و البته عملکرد دولت و مجلس پرداخته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جناب آقای شیخ کاظم صدیقی، حسب اعلام و اعلان شما، صرفنظر از صحت و سقم جعل امضا و خیانت درامانت و یا کلاهبرداری که به واقع نزدیک‌تر است در خصوص انتقال 4000 هزار متری باغ درمنطقه ازگل در محدوده مناطق لاکجری و گرانقیمت تهران مع الواسطه بدون اذن واراده به شما و پسران و عروس‌تان.. و امثالهم معروض می‌دارم.

وب‌گاه فرارو

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر 1359 - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آن‌ها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوه تلخ درخت خودی - غیر خودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می‌خواهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند برگزار شد و از بین 88 کرسی کسب شده، 46 منتخب در دوره پنجم حضور داشتند و 42 نفر هم از اعضای جدید این مجلس محسوب می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم ترین اتفاقات جنجالی انتخابات چه بود؟ مهم ترین اتفاقات جنجالی انتخابات چه بود؟ 1. مشارکت 40 درصدی مردم و عدم مشارکت 60 درصدی

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.