جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر علوم در امور هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه جزییات دریافت پایه تشویقی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و بازنگری‌های وزارت علوم در این زمینه را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه کشور نیازمند مدیران عامل و با تدبیر است، از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور انتقاد کرد و گفت: دانشجویان با ورود به صنعت خودروسازی ضمن جهاد علمی در این زمینه برای کشور اقتدار افرینی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد اربعین کشور گفت: ارائه خدمات به زائرین در همه مرز‌ها اتفاق می‌افتد و از مردم درخواست داریم سفر خود به مرز‌ها را مدیریت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه الف

روسای اتاق‌های بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران در نامه‌ای مشترک به رئیس جمهوری از او خواسته‌اند که شرایط را به نفع بخش خصوصی تغییر دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد اربعین کشور از استقرار 1200 موکب در داخل کشور و مرزها خبر داد و گفت که بیش از 1800 موکب هم در داخل عراق و در شهرهای زیارتی نجف‌، کربلا، کاظمین و سامرا مستقر هستند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: تحت شرایط تعیین شده، رانندگان ناوگان سنگین باری در ایام اربعین به کمک بخش حمل و نقل مسافری در یزد می آیند.

خبرگزاری مهر

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ 29 شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری گفت:: همه دستگاه‌ها موظفند اراضی مازاد خود را به وزارت راه و شهرسازی منتقل کنند بنابراین تاکنون دستگاه‌های اجرایی اراضی خود را تجدیدنظر کردند و قرار است اراضی مازاد به دولت عودت داده شود.

وب‌گاه گسترش

فروش فوری با قیمت قطعی محصولات هایما از امروز شنبه 12 شهریورماه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی سفر هیأت اقتصادی و تجاری استان به ارمنستان را حاکی از اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با همسایگان دانست و گفت: رئیس جمهور خواستار ارتباط استان‌های هم‌مرز با کشورهای همسایه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی «قانون اصلاح بند «ز» تبصره (1) قانون بودجه سال 1401 کل کشور» که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ 12 مردادماه 1401 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 26 مردادماه 1401 به تأیید شورای نگهبان رسیده جهت اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اقتصاد دریا محور در سال‌های اخیر در ایران اهمیت ویژه‌ای یافته است و در هیئت دولت، مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای عالی مناطق آزاد بر این موضوع بسیار تاکید می‌شود. سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تازگی اعلام کرد کرد که مناطق آزاد در دولت سیزدهم 863 میلیون دلار صادرات و 828 میلیون دلار هم واردات داشته و تراز تجاری این مناطق به مثبت...