یک‌شنبه 15 مهر 1403

صهیونیست‌ها ترسوتر از آن هستند که بتوانند کاری را انجام دهند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صهیونیست‌ها ترسوتر از آن هستند که بتوانند کاری را انجام دهند

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 مهر) در نطق میان دستور گفت: روز جمعه یک روز خاص و حماسه مردم عزیز تهران و سراسر کشور با حضور فرمانده معظم کل قوا بود.

وی ادامه داد: با تهدیداتی که خبیثان و جنایتکاران علیه ملت ایران انجام داده بودند، این حضور معنادار مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و کسانی بود که خیال می‌کردند ملت ایران و مقام معظم رهبری در صحنه حضور نمی‌یابند که باید به آنان بگوییم زهی خیال باطل.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو عامل رهبری و مردم همه توطئه‌های دشمن را از زمان پیروز انقلاب اسلامی تاکنون خنثی کرده و همه تهدیدات به فرصت تبدیل شده است. صحنه نبرد بین رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت ان‌شاءالله به پیروزی جبهه مقاومت خواهد انجامید، چراکه این فشار‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی که از طریق هوا و بمباران‌های متعدد صورت می‌گیرد، هیچ نتیجه‌ای ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی سال گذشته در چنین روزی آنچنان دقیق و با حماسه انجام شد که باعث به وحشت افتادن جبهه کفر و استکبار و صهیونیست‌ها شد و اگر سران کفر، آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه به طرف سرزمین اشغالی حضور پیدا نمی‌کردند و آنجا را فرماندهی نمی‌کردند، قطعاً چیزی به نام اسرائیل جنایتکار دیگر وجود نداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال ما از سردمداران رژیم صهیونیستی آن است که در این یک سال به چه رسیدند؟ آیا توانستند اسرای خود را آزاد کنند؟ آیا توانستند حماس را از بین ببرند؟ صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند به این اهداف دست یابند و حتی نتوانستند کاری کند که مردم غزه از آنجا کوچ کنند و به مناطق دیگر بروند و آنان ترسوتر از آن هستند که بتوانند کاری را انجام دهند و الان هم فقط از طریق هوایی دست به ترور می‌زنند.

وی بیان کرد: آنان فکر نکنند که با بمباران و به شهادت رساندن فرماندهان و ترور به موفقیت برسند و باید بدانند که خون‌های این شهدا می‌جوشد و یقه تک تک این افراد گرفته خواهد شد و آنچنان بلایی سر آنان خواهد آورد و در دادگاه‌های الهی و بین‌المللی محاکمه خواهند شد.

بعد از این نطق جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشت‌های گره کرده، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.