یک‌شنبه 13 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - بنا به اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان، یوزپلنگی که امروز یکشنبه در شهرستان میامی در شرق استان سمنان در اثر تصادف با خودرو از دست رفت «ماجراد» نام داشت و استاندار سمنان نیز دستور فوری برای پیگیری چگونگی تلف‌شدن آن صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده باش امدادگران هلال‌احمر در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای این استان صادر شد و بر این اساس احتمال تقویت سامانه بارشی در مناطق شرقی و تشدید سرعت وزش باد در مناطق دریایی و مواج شدن دریا وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از عصر امروز تا سه‌شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق در تهران پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پر تردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق محلی پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برای 16 میلیارد و 700 میلیون ریال تخلف صنفی و غیرصنفی طی ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز پرونده تشکیل داده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده باش امدادگران هلال‌احمر در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با اعلام اعطای وام سهام عدالت بدون ضامن، بسیاری از سهامداران برای استفاده از این فرصت طلایی از دریافت وام استقبال کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مرتضی مرادی پور گفت: با توجه پیش بینی سازمان هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی به غرب کشور از امروز یکشنبه به قزوین، البرز، مناطقی از استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، کرمانشاه و شمال غرب فارس امدادگران این استان‌ها به حالت آماده باش درآمدند. وی در ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود امراللهی گفت: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهاد کشاورزی بحث تأمین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران عزیز را قبل از آغاز سال نو انجام داد و در کلیه استان‌ها به تفکیک و به میزان درخواست هر استان بازار رسانی شد. مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه‌های...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت گفت: 47 مورد واحد صنفی و صنعتی غیرمجاز و آلاینده در سال 1401 پلمب و به جمع‌آوری از داخل محدوده شهر و روستاها یا رفع آلودگی ملزم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی آغاز مراحل اولیه و اجرایی عملیات احداث تقاطع‌های غیرهمسطح چهارگانه در منطقه 5، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه، توضیحاتی را ارایه داد. محمدباقر فرهند «مدیر روابط عمومی منطقه 5» با تایید این مطلب گفت: در راستای اجرای عملیات تقاطع‌های غیرهمسطح چهارگانه در منطقه 5، شهرداری می‌بایست الزامات قبل از اجرای پروژه‌ها را انجام بدهد و از این روی موضوعاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرتغال مازندران به بازارهای چین رسید.