دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

توزیع بخش زیادی از کالاهای اساسی و غیراساسی در هفته ای که گذشت مختل شد زیرا بارندگی و بارش برف بخشی زیادی از راه های کشور را مسدود کرده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان سنجش اعلام کرد که برای دریافت کارت های ورود به جلسه کنکور نوبت دی ماه از یکشنبه آغاز می شود.

وب‌گاه فرارو

موهای بازیافتی قابلیت تبدیل به کیف و بگ‌های بیوزیستی را نیز دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: استخدام معلمان مدارس غیردولتی غیرممکن است اما طرحی به مجلس ارائه شده تا معلمان مدارس غیردولتی بتوانند هفته‌ای 25 ساعت و با حقوق و بیمه کامل فعالیت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

سارا صباحی، معاون علمی بسیج دانشکده ابوریحان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: زمانی که ساداتی نژاد برای گرفتن رای اعتماد بعنوان وزیر پا پیش گذاشتند، 89 صفحه طرح چگونگی اجرا در بخش کشاورزی را دادند، اما متاسفانه تا کنون هیچ یک از شعار‌های آن طرح نه تنها محقق نشده بلکه اقداماتی، چون منع صادرات دام، منع صادرات گوجه و هندوانه و... به بهانه‌های واهی، نابودی...

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف 92 خودرو گرفتار در برف و کولاک و 1476 نفر حادثه دیده وجود داشته که امداد رسانی توسط امدادگران به 1346 نفر صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از بارش برف و باران در 12 استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در 12 استان زیاد است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی 24 ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه 24 دی خبرداد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در 12 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - امروز هوای پنج شهر خوزستان آلوده است و سه شهر در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته اند.

وب‌گاه فرارو

سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نحوه توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور 1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان بارش پراکنده برف طی امروز و ورود سامانه بارشی جدید از شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز شنبه (24 دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی در استان تهران پیش بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز شنبه (24 دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده غالبا به صورت برف در سطح استان تهران و ادامه آن تا روز یکشنبه (25 دی‌ماه) مورد انتظار است.