چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عصر ایران

سرمربی پرسپولیس: جامعه‌ای که بخواهد اسطوره‌هایش را تخریب کند، هیچ‌وقت پیشرفت نمی‌کند و به مشکلات می‌خورد و امیدوارم این مسائل پیش نیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اخراج بازیکنمان کار را برای ما سخت کرد و او با یک اشتباه باعث تا تیم 10 نفره شود و تیم هوادار به خواسته خود در این بازی برسد. حتما باید در نیم فصل تغییراتی را داشته باشیم. ضعف‌هایی هم داریم که باید آن‌ها را اصلاح کنیم. وی در خصوص داوری بازی هم گفت: داور بازی هم که یکی از داوران جوان است که می‌توانست قضاوت خوبی را در این بازی داشته باشد. در محوطه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسش‌های این روزهای والدین دانش‌آموزان از وزارت آموزش و پرورش این است که با وجود تعطیلی طولانی مدارس و عدم فعالیت سرویس مدارس در روزهای تعطیل به واسطه آلودگی هوا، آیا باز هم ملزم به پرداخت شهریه کامل سرویس مدرسه دانش‌آموز خود هستند؟

وب‌گاه ورزش سه

تارتار می‌گوید برگزاری بدون تماشاگر بازیها انگیزه بازیکنان را گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: رسانه‌ها مسائل و مباحث محیط زیستی را به دلیل اهمیت و اثرگذاری آن با دقت بیشتری انعکاس دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از شهروندان پایتخت خواست از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و گفت:41 درصد عملیات اورژانس در تهران به دلیل آلودگی هوا است.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از ساعاتی قبل وارد کشور شد و بخش قابل توجهی از نوار غربی را فرا گرفت.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است که طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی که منجر به تحول آفرینی و تقویت اقتصاد و بهبود معیشت مردم می‌شود را دنبال نماید و به نتیجه برساند.

خبرگزاری مهر

اراک - معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرای سند الگوی کشت سالانه 3 میلیون متر مکعب آب در بخش کشاورزی صرفه جویی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای کریدور ترانزیتی شمال - جنوب سرعت می‌گیرد، گفت: برنامه‌ریزی دقیق و تلاش حداکثری، روند تکمیل و بهره‌برداری از این کریدور را تسریع کنیم.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور در نشست واکاوی نوسات ارزی، با اشاره به جراحی‌های اقتصادی در دولت‌های مختلف خواستار استفاده از نقطه نظرات صاحب‌نظران در این حوزه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از مازوت‌سوزی در کرج و قزوین خبر داد و مازوت‌سوزی در البرز و قزوین را تایید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما در اطراف شهر تهران موضوع مازوت‌سوزی نداریم زیرا نیروگاه بعثت مازوت نمی‌سوزاند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش پیرامون ساماندهی نیروی انسانی و روش‌های استخدام در وزارت آموزش‌وپرورش گفت: دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اصلی‌ترین کانال‌های ورودی نیرو به آموزش‌وپرورش هستند. اما اکنون تغییراتی ایجادشده است و در طول این مدت بنا را بر احیای واقعی دانشگاه فرهنگیان گذاشتیم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - کارشناس مسوول اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و مسوول رسیدگی به امور تخصصی "ارس"، پلنگ باغ وحش مشهد، با مساعد خواندن حال این گونه ارزشمند گفت: بررسی نتایج آزمایش‌های انجام شده توسط گروه درمان نشان داد که ارس دچار عفونت شده و هنوز با بیماری عصبی گذشته اش درگیر است.

وب‌گاه فرارو

شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با...