یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده رودسر و املش در مجلس از آغاز صادرات کیوی و مرکبات به چین و هند خبر داد و گفت: اولین محموله پرتقال به چین صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: گرچه ظرفیت تولید کارخانجات خوراک 20 میلیون تن است، اما تنها 7 میلیون تن در کارخانه ها تولید می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از بعدازظهر امروز نواحی جنوبی و غربی استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و جوجه یکروزه به بخش خصوصی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

یکی از شرکت های زراعی داخلی نسبت به کشت مخلوط کلزا و نیشکر در 100 هکتار از اراضی خوزستان اقدام کرده که این اقدام منجر به کاهش واردات کلزا است.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری‌محیط زیست منصوب شد.

خبرگزاری مهر

با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.

خبرگزاری تسنیم

رییس پژوهشکده غدد درون‌ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ابتلای هشت میلیون ایرانی به اضافه وزن و چاقی خبر داد و گفت: 90 درصد ایرانیان فعالیت فیزیکی کافی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان ملی استاندارد از کاهش کم‌فروشی و همچنین احتمال توقف تولید خودروهای بیشتر خبر داد و گفت که حوزه قطعات خودرو رها شده و حتی خودروی نویی که از کارخانه بیرون می‌آید، دو تا سه ماه بعد به هر دلیلی نیاز به تعمیر و تغییر دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ورود سامانه هوای سرد به استان زنجان مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان فردا تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: هفت هزار و 500 تن مرکبات از سطح 625 هکتار از باغات بارور در این شهرستان با پایان کار برداشت، تولید و روانه بازار مصرف شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه حوزه قطعه، حوزه رها شده است، گفت: حتی خودروی نویی که از کارخانه بیرون می‌آید، دو تا سه ماه بعد به هر دلیلی نیاز به تعمیر و تغییر دارد.