شنبه 15 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه خبر آنلاین

دشمن به دنبال این است که روسری را به عنوان یک نماد بشکند و اگر این نماد شکسته شود بحث برهنگی و موارد دیگر را نیز دنبال خواهد کرد، آن ها می خواهند این مرز را بشکنند و در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی‌ارشد برخی از رشته‌های پزشکی تا روز دوشنبه 9 آبان ادامه دارد. رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد شامل "اپیدمیولوژی"، "ارتزوپروتز"، "ارزیابی فناوری سلامت"، "ارگونومی"، "اقتصاد بهداشت"، "اکولوژی انسانی"، "آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت"، "آموزش پزشکی"، "انگل‌شناسی"، ایمنی‌شناسی پزشکی"، "آمار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره عبادتی گفت: همانطور که می‌دانید زباله‌ها به صورت همزمان به سایت آرادکو منتقل می‌شوند که این مساله در بحث آلودگی‌های زیست محیطی و انتشار بو تاثیرگذار بوده است. وی افزود: با راه اندازی سایت‌های MRF در شهر تهران تفکیک زباله و خشکاندن زباله‌ها در این مجموعه‌ها انجام می‌شود ضمن اینکه پسماند فشرده شده به آرادکوه منتقل می‌شود که این مساله کمک می‌کند...

وب‌گاه منیبان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد و بارش باران در برخی استان‌ها و ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد و بارش باران در برخی استان‌ها و ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هشتم آبان ماه با میانگین 134 برای شانزدهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه باید به سمت تغییر رویه‌ها و سیاست‌ها در چارچوب ساختار برویم، گفت: تغییر مرزبندی‌ها هزینه‌هایی دارد و باید حساب شده عمل شود، زیرا در شرایط تحریمی، تشکیل وزارتخانه جدید سرآغاز عدم تحقق خنثی‌سازی تحریم‌ها و مشکلات بعدی از جمله افزایش واردات خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید این امر طرح تنفس جنگل‌ها ساماندهی شود تا هم خیال صنایع از بابت تأمین نیازشان راحت باشد و هم به جنگل‌های کشور آسیب نرسد.

وب‌گاه عصر ایران

فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق سمنان رگبار باران، وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی عجیب و باورنکردنی از دوستی یک کودک 7 ساله با یک مار پیتون غول پیکر واکنش های زیادی را در فضای مجازی برانگیخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دنشگاه خبرگزاری دانشجو، در اکثر مراکز صنعتی از جمله نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و سایر صنایع برای تأمین انرژی مصرفی، نیاز به احتراق سوخت‌های فسیلی است. در حال حاضر سوخت فسیلی مهم‌ترین منبع انرژی جهان محسوب می‌شود، سوخت‌های فسیلی به‌راحتی به دست می‌آیند و استفاده از آن‌ها ارزان است و از تراکم انرژی بالایی برخوردار هستند، به این معنی که هنگام سوزاندن مقدار زیادی...

خبرگزاری مهر

به گزارش سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، قم، اصفهان، مرکزی، همدان، کردستان و آذربایجان غربی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

اسامی رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد رشته های پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آمار ارائه شده از وزارت کار در جلسه شورای عالی اشتغال, طی 6ماه ابتدایی سال جاری تعداد 656هزار و 162مورد اشتغال جدید در کل کشور به ثبت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

به‌تازگی مسئولان شهری نسبت به سهم موتورسیکلت‌ها در آلوده‌ترشدن هوای پایتخت هشدار داده‌اند. به گفته آن‌ها در سال 96 یک‌میلیون‌و 500 هزار موتورسیکلت فرسوده وجود داشت که در‌حال‌حاضر به دو میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود در سال 1402 به حدود دو‌میلیون‌و 400 هزار دستگاه برسد.