جمعه 28 اردیبهشت 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی احمد آقارفیعی، پزشک و متخصص طب سنتی، در استودیوی سلام تهران حضور پیدا کرد تا با مجری برنامه گفت‌وگو کند. وی در این برنامه از طب سنتی در فصل پاییز سخن گفت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

کتاب «در ثنای آفتاب حُسن (تکریم کتاب‌های حضرت علامه ذوالفنون حسن حسن‌زاده آملی (ره))» به تدوین بنیاد نخبگان استان مازندران با همکاری بنیاد نخبگان استان قم منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حملات شدید و گسترده جنگنده‌های ارتش اسرائیل به نوار غزه خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از خواص عناب تازه می‌توان به خواص درمانی آن برای آرامش‌بخشی و ضد بدخلقی نام برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عناب دارای خواص ضد التهابی است. مبارزه با التهاب می تواند راهی برای دفع سموم و تقویت ایمنی باشد. اما اطلاعات بیشتری در این زمینه لازم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از خواص عناب تازه می‌توان به خواص درمانی آن برای آرامش‌بخشی و ضد بدخلقی نام برد.

وب‌گاه فرارو

عناب در صبحانه یک غذای کامل است. عناب را خرمای قرمز و خرمای چینی نیز می‌نامند، رویشگاه اصلی این درخت در آسیای جنوبی بین لبنان، جنوب غرب افغانستان، شمال هند، شبه جزیره کره و جنوب و مرکز چین است و خراسان جنوبی را قطب تولید عناب کشور ایران می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: عناب در صبحانه یک غذای کامل است. عناب را خرمای قرمز و خرمای چینی نیز می‌نامند، رویشگاه اصلی این درخت در آسیای جنوبی بین لبنان، جنوب غرب افغانستان، شمال هند، شبه جزیره کره و جنوب و مرکز چین است و خراسان جنوبی را قطب تولید عناب کشور ایران می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریحان یک سبزی معطر و دارای آنتی اکسیدان‌های فراوان است که می‌تواند فعالیت رادیکال‌های آزاد را محدود کند و شما را از آسیب‌های گذر زمان، پیری زودهنگام سلول‌ها و همچنین بیماری‌های پوستی حفظ کند.

وب‌گاه فرارو

ریحان سبزی خوش طعم و معطری است که در انواع ریحان سبز و ریحان بنفش یافت می‌شود، این سبزی علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد، دارای خواص درمانی زیادی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: ریحان سبزی خوش طعم و معطری است که در انواع ریحان سبز و ریحان بنفش یافت می‌شود، این سبزی علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد، دارای خواص درمانی زیادی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علامه میفرمودند: به جانم قسم، همانا کسی که فهم آنچه که در تمهید القواعد و شرح قیصری بر فصوص‌الحکم و مصباح‌الانس و اشارات و شفا و اسفار و فتوحات مکیه هست روزی او نشده است، فهم تفسیر انفسی از آیات قرآنی و جوامع روایه نیز روزی او نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

عناب دارای خواص ضد التهابی است؛ این‌ها ممکن است به سم زدایی خون کمک کنند.

وب‌گاه فرارو

آب بسیار سرد موجب تحریک کبد و افزایش عطش می‌شود. بالعکس آب جوشیده ولرم موجب باز شدن منافذ، تعریق و خنک شدن بدن می‌شود. همچنین آن‌چنان که مخازن علم الهی یعنی ائمه هدی فرموده‌اند، آب فاطر موجب اصلاح کبد و معده می‌شود و برای هیچ چیز ضرر ندارد. بنابرین در مصرف مایعات حتما آب جوشیده ولرم و چای را به آب یخ و دوغ ترجیح می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

همرزم سیدعلی اندرزگو می گوید: یکی از خصوصیاتش شوخ طبعی و ارتباط با بچه های محل بود. یکبار چند خروس همراهش آورد و گفت می خواهم خروس جنگی داشته باشم.