سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طرابلس

طرابلس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عبدالحمید الدبیبه» رئیس دولت وحدت ملی لیبی دوشنبه شب به دنبال جان باختن شماری از شهروندان لیبیایی در شرق این کشور بر اثر وقوع طوفان و جاری شدن سیل، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«عبدالحمید الدبیبه» رئیس دولت وحدت ملی لیبی دوشنبه شب به دنبال جان باختن شماری از شهروندان لیبیایی در شرق این کشور بر اثر وقوع طوفان و جاری شدن سیل، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش های شدید روزهای اخیر در شهر طرابلس لیبی این شهر را در زیر آب غرق کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش های شدید روزهای اخیر در شهر طرابلس لیبی این شهر را در زیر آب غرق کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از تحلیلگران تردید دارند که عبدالحمید دبیبه، نخست‌وزیر لیبی واقعا از برنامه‌های نجلا المنگوش، وزیر امور خارجه‌اش برای دیدار با همتای اسرائیلی خود در رم بی‌اطلاع بوده باشد و در عوض معتقدند که او را قربانی باقی ماندن در پست و مقام خود کرده است. به گزارش الجزیره، ماه گذشته، المنگوش برای گفت‌وگو با الی کوهن ملاقات کرد و در 27اوت، کوهن این خبر را اعلام کرد که به خشم در لیبی دامن زد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الخلیج آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قرار است امروز به منامه پایتخت بحرین سفر کرده و با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور دیدار کند. بر اساس این گزارش، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین بعد از آن صورت می‌گیرد که منامه در ژوئیه گذشته به تل آویو ابلاغ کرده بود به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان کل لیبی از تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار وزیر خارجه عزل شده این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از تدابیر مقابله با توفان تا یادبود پریگوژین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از منابع دیپلماتیک در کشور‌های عربی و آمریکا نوشت که آشفتگی اوضاع در لیبی پیرامون دیدار «ایلی کوهن»، وزیر امورخارجه تل‌آویو و «نجلا المنقوش»، همتای لیبیایی وی، بر «تلاش‌های فعلی برای پیشبرد روند عادی‌سازی بین اسرائیل و سایر کشور‌های عربی و اسلامی در آینده نزدیک» تأثیر خواهد گذاشت. طبق گزارش پایگاه اینترنتی «المیادین»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی در این رابطه از نامه‌نگاری بین محافل قضائی دو کشور در این زمینه پرده برداشت و نوشت: ساختار قضائی لبنان هفته گذشته نامه‌ای را از حلیمه عبدالرحمن وزیر دادگستری لیبی دریافت کرد که اعلام کرده است آمادگی دارد پرونده هانیبال قذافی (پسر معمر القذافی دیکتاتور سابق لیبی) را روی میز مذاکره قرار دهد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت امور خارجه لیبی در پاسخ اعلام کرد که دیدار نجلا منقوش و الی کوهن را «غیررسمی و تصادفی» بوده است. بر این اساس، هیچ برنامه‌ریزی برای این دیدار در حضور وزیر خارجه ایتالیا صورت نگرفته بود و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیروت بار دیگر اعلام کرد، تنها در مقابل اطلاعات مشخص کننده سرنوشت امام موسی صدر حاضر است هانیبال قذافی را به طرابلس تحویل دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال افشای دیدار محرمانه هفته گذشته وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای لیبیایی خود در ایتالیا، هزاران لیبیایی خشمگین پرچم تل آویو را آتش زدند.