سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طرابلس

طرابلس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایتالیا، ترور معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی را «اشتباه بزرگی» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا، ترور معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در سال 2011 را «اشتباه بزرگی» دانست

وب‌گاه عصر ایران

لیبی از سال 2011 تاکنون دچار بی‌ثباتی شده است و شاهد درگیری گروه‌های مختلفی بوده تا جایی که گروه‌های مسلح در این کشور به دو بخش شرقی (طبرق) و غربی (طرابلس) تبدیل و با حمایت برخی کشورها با یکدیگر وارد جنگ شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، در جریان درگیری بین نیرو‌های وابسته به شورای ریاست جمهوری و نیرو‌های موسوم به «تیپ 444» که پس از بازداشت فرمانده این نیرو‌ها در فرودگاه «معیتیقه» اتفاق افتاد، چهار نفر از نیرو‌های «یگان بازدارنده» کشته و دست کم 18 نفر زخمی شدند. سخنگوی سازمان اورژانس و خدمات اضطراری لیبی به الجزیره گفت که بیش از 20 خانواده که در محل درگیری‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان ضمن بازدید از کلیسای طایفه مسیحیان سریان ارتودوکس در لبنان با مطران (کشیش) جورج صلیبا، رهبر مسیحیان سریان ارتودوکس لبنان دیدار و در خصوص راهکار‌های مقابله با اهانت به قرآن کریم و دیگر مقدسات ادیان گفتگو کرد. باقرزاده در سخنانی، با محکومیت...

خبرگزاری مهر

عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما با از دست دادن پنالتی علاوه بر کمک به حذف تیمش، فرصت آقای گلی در مسابقات را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع ایرانی السد امیدوار به انجام نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های عرب است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع ایرانی السد امیدوار به انجام نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های عرب است.

وب‌گاه عصر ایران

دولت کویت تاکید کرد اظهارات وزیر اقتصاد دولت پیشبرد امور لبنان نشان می‌دهد که وی از نوع تصمیم‌گیری‌ها در کشور کویت فهم درستی ندارد و کویت قاطعانه هر گونه مداخله در تصمیمات و امور داخلی‌اش را رد می‌کند.

خبرگزاری مهر

خودرو را به طرابلس بردند و اطراف ساختمان حزب بعث عراق رها کردند. برای صحنه سازی مقداری هم خون در ماشین ریختند؛ با این کار می‌خواستند ذهن‌ها را منحرف کنند که ایرانی‌ها با عراقی‌ها درگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل خانواده امام موسی صدر در بیانیه ای به موضعگیری اخیر دادستان کل لیبی پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدامین حزباوی طی یک سال اخیر خیلی سریع چهره شد و عملکردش در دو مسابقه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا و تیم امید ایران کاری کرد تا مورد توجه باشگاه السد قطر قرار بگیرد و با مبلغ انتقال چشمگیر برای صدور رضایت‌نامه، راهی این تیم متمول شود، اما او تاکنون فرصت چندانی برای خودنمایی در باشگاه جدیدش پیدا نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: صفحه رسمی فوتبال قطر تصویر مدافع ایرانی السد را روی پوستر این تیم برای مسابقه جام باشگاه‌های عرب منتشر کرد.