چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

طرابلس

طرابلس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در ترکیه با مدیرکل مرکز آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی دیدار کرد. در این دیدار در خصوص توسعه همکاری‌ها میان جمهوری اسلامی ایران با این نهاد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی از پنج نیروی نظامی برتر خاورمیانه را تهیه کرده و تحلیل کرده است که هر قدرت در ارتباط با درگیری‌های جاری در چه جایگاهی قرار دارد. پس از آغاز تازه ترین تنش میان فلسطینیان و اسرائیل، و بدنبال آن درگیری های ایران و اسرائیل، نگرانی های جهانی از درگیری گسترده تری در خاورمیانه به اوج خود رسیده است. در بحبوحه این بحران، وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی...

وب‌گاه ورزش سه

سلطه الهلال بر فوتبال آسیا و ثبت پیروزی های متوالی و شکست ناپذیری این تیم مقابل العین، حتی به صورت موقت، شکسته شد و این تیم بالاخره طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سران لیبی با تشکیل یک دولت واحد جدید موافقت کردند. «محمد منفی» رییس شورای ریاست جمهوری، «محمد تکالا» رییس شورای عالی دولتی و «آگیلا صالح» رییس مجلس نمایندگان در بنغازی در نشستی اعلام کردند که بر سر ضرورت تشکیل یک دولت واحد جدید که، کار نظارت بر انتخابات به تعویق افتاده را برعهده گیرد، توافق کرده اند. محمد منفی و محمد تکالا، رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای شورای نمایندگان، ریاستی و شورای عالی لیبی بر سر لزوم تشکیل یک دولت یکپارچه به اتفاق‌نظر رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه قطری در گزارشی با موضوع تداوم روند تقویت حضور و گسترش نفوذ روسیه در قاره آفریقا به گسترش نقش و جایگاه شرکت امنیتی خصوصی «واگنر» در این قاره به ویژه در لیبی اشاره می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره از ادامه روند گسترش نفوذ روسیه در قاره آفریقا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری اسبق فرانسه به اتهام سوءاستفاده از منابع مالی غیرمجاز در کارزار انتخابات 2012 ریاست جمهوری این کشور به یک سال حبس محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد آمار نهایی قربانیان تجاوز دیشب رژیم صهیونیستی به استان حمص به 7 شهید و 13 زخمی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای آتلانتیک در تحلیلی به بررسی اقدامات بین‌المللی رجب طیب اردوغان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت تحت تاثیر تحولات منطقه و درگیری های دریای سرخ بالا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نفت روز جمعه با افزایش تعداد نفتکش‌هایی که در پی حملات هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند، یک درصد افزایش یافت. قیمت نفت روز جمعه با افزایش تعداد نفتکش‌هایی که در پی حملات هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند، یک درصد افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، بهای معاملات نفت برنت با 88 سنت معادل 1.1 درصد...