سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طرابلس

طرابلس

خبرگزاری مهر

کارشناس سیاست خارجی گفت: سفر وزیر خارجه لیبی به ایران نشانه رویکرد دولت جدید لیبی برای ترمیم مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز گذشته با خانم نجلاء منقوش، وزیر امور خارجه لیبی دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه طرفین به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت. امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از برقراری امنیت و ثبات در کشور لیبی، آمادگی ایران را برای گسترش روابط با کشور دوست، لیبی و کمک به بازسازی این کشور اعلام کرد. وزیر امور خارجه لیبی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی...

وب‌گاه عصر ایران

آخرین سفر یک وزیر خارجه لیبی به تهران مربوط به 17 سال قبل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (سه‌شنبه) سوم مرداد ماه میزبان خانم «نجلاء المنقوش» وزیر خارجه لیبی در تهران بود، پس از استقبال از وی در گفت‌وگویی، ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. وزیر امور خارجه ایران در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برقراری امنیت و ثبات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، بعد از ظهر امروز با نجلاء منقوش، وزیر امور خارجه لیبی دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه طرفین به گف‌وتگو و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری مهر

رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان، از نجلاء المنقوش وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی در تهران استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان، بعد از ظهر امروز از نجلاء المنقوش وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی استقبال کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه لیبی که در پاسخ به دعوت همتای ایرانی به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال امیرعبداللهیان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

وزیرامور خارجه از همتای لیبی خود استقبال و با وی و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «نجلاء المنقوش» وزیر خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی که در پاسخ به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) سوم مرداد ماه در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال همتای ایرانی قرار گرفت. وزرای خارجه پس از آن بر سر یک میز به گفتگو نشستند و قرار است در نشست خبری به تشریح رایزنی‌های انجام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، بعد از ظهر امروز از خانم "نجلاء المنقوش "وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی استقبال کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این گفتگو، از وزیر خارجه لیبی برای سفر به تهران دعوت کرد که مورد استقبال وی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه لیبی در با سفر به تهران ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانم نجلاء المنقوش وزیر خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی امروز در جریان سفر به تهران با همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 19 اسفند ماه 1401 بعد از پنج دور گفت‌وگو در عراق و سه دور مذاکره در عمان، در نهایت ایران و عربستان سعودی در پکن توافق کردند که مناسبات دیپلماتیک خود را که از دی ماه 1394 قطع شده بود، از سر بگیرند. مناسباتی که در پی حادثه سفارت و سرکنسولگری عربستان در ایران در 12 دی ماه 1394 در واکنش به اعدام شیخ نمر صورت گرفت و به قطع روابط یکجانبه از سوی عربستان...