چهارشنبه 2 خرداد 1403

طرابلس

طرابلس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت تحت تاثیر تحولات منطقه و درگیری های دریای سرخ بالا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نفت روز جمعه با افزایش تعداد نفتکش‌هایی که در پی حملات هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند، یک درصد افزایش یافت. قیمت نفت روز جمعه با افزایش تعداد نفتکش‌هایی که در پی حملات هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند، یک درصد افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، بهای معاملات نفت برنت با 88 سنت معادل 1.1 درصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای چهارشنبه شب از اخراج سفرای کشورهای حامی اسرائیل از لیبی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیبی سفرای برخی کشورهای حامی اسرائیل را در اعتراض به تداوم جنگ علیه نوار خزه اخراج کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، فلسطینی‌های اردوگاه صبرا و شتیلا واقع در بیروت شب گذشته یک راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین برگزار کردند. راهپیمایی‌های مشابهی در اردوگاه برج البراجنه و منطقه الملعب البلدی در بیروت، اردوگاه نهرالبارد در شمال لبنان و اردوگاه البداوی در طرابلس لبنان نیز برگزار شد. حامیان فلسطین و معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی مقابل سفارت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه و دبیرکل سازمان ملل در یک تماس تلفنی درخصوص ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق تلاش‌های میانجی‌گرایانه آنکارا تبادل نظر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

صورت مسأله در رابطه با حضور غرب در منطقه چنان واضح است که بسیاری با این میزان شفافیت درباره دلایل حضور، همواره این سوال را مطرح می‌کنند که چرا کشورهای منطقه تا این میزان تن به خواسته‌ها غرب می‌دهند؟

خبرگزاری دانشجو

واشنگتن روز جمعه در پیامی تهدیدآمیز به مقامات دولت لیبی نسبت به تبعات افزایش همکاری با روسیه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش موسوم به «ارتش ملی لیبی» دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته برخی از منابع خبری، رئیس جمهور روسیه با فرمانده ارتش موسوم به «ارتش ملی لیبی» دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا انقلاب فضاحت‌بار آمریکایی زن، زندگی، آزادی در ایران مثل لیبی نشد و برعکس پولهای ایران آزاد و در تمام مجامع اقتصادی - سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی از او استقبال شد؟

خبرگزاری مهر

اختلافات بر سر چگونگی ادامه جنگ در جمهوری اسلامی بالا گرفته است. بنی صدر بر استفاده از ارتش و انجام عملیات کلاسیک تاکید دارد و نیروهای خط امام خواستار استفاده از شیوه های انقلابی هستند.

خبرگزاری مهر

با گذشت زمان، فشار دشمن افزایش می‌یابد. از مردم خرمشهر خواسته شده در شهر سنگر بسازند. مردم برای مقابله با دشمن اعلام آمادگی کرده، تقاضای اسلحه می‌کنند، اما سلاح کافی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه کسی امپراتوری پریگوژین را تصاحب خواهد کرد؟