چهارشنبه 2 خرداد 1403

طرابلس

طرابلس

وب‌گاه مشرق نیوز

اسناد خارج شده از طبقه‌بندی شده نشان می‌دهد انگلیس از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون بیش از چهل مورد طرح (کودتا) را برای سرنگون کردن دولت‌های خارجی در 27 کشور برنامه‌ریزی کرده یا به اجرا گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

متوسلیان فرمانده نیروهای اعزامی ایران به لبنان و سوریه بود که در تیر سال 61 توسط نیروهای نزدیک به اسرائیل ربوده شد و پس از گذشت 41 سال هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت وی اعلام نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: عوامل مختلفی در افزایش یا کاهش هزینه زندگی در یک شهر اثرگذار هستند. شهرهایی مانند سنگاپور و نیویورک بر اثر عواملی چون تورم و واحد ارزی قدرتمند به گران‌ترین شهرهای جهان تبدیل شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با تشدید تنش‌های نظامی میان طرف‌های لیبیایی در سال 2014، چند کشور از جمله عراق سفارت‌های خود را در طرابلس بستند.

وب‌گاه عصر ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است راستی‌آزمایی‌های بیشتری را برای روشن کردن چگونگی ناپدید شدن این مواد هسته‌ای و مکان فعلی آن‌ها انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع‌رسانی وزارت خارجه لیبی در بیانیه‌ای از دیدار «محمدرضا رئوف شیبانی» سفیر آکردیته (غیر مقیم) جمهوری اسلامی ایران در لیبی با «نجلاء المنقوش» وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر ایران و وزیر خارجه لیبی در دیداری راهکارهای تقویت روابط دوجانبه، فعال‌سازی کمیته اقتصادی مشترک بین لیبی و ایران و اجرای تمهیداتی برای ازسرگیری فعالیت سفارت ایران در طرابلس را بررسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر آکردیته (غیر مقیم) جمهوری اسلامی ایران در لیبی امروز یکشنبه با وزیر خارجه این کشور درباره ازسرگیری فعالیت سفارت کشورمان در طرابلس گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته دکتر ساموئل رامانی، از اندیشکده موسسه رویال یونایتد سرویسز (Royal United Services Institute)، گروه واگنر به طور آشکار در شهرهای روسیه عضوگیری می کند، تبلیغات آن روی بیلبوردها دیده می شود و در رسانه های روسی از آن به عنوان یک سازمان میهن‌پرست نام برده می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیش رو، سخنرانی منتشرنشده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه در مهر 1398 است. شهید سلیمانی در این سخنرانی که از آخرین سخنرانی‌های ایشان است، چارچوب‌ها و اصول اساسی سپاه و نیرو‌های انقلاب اسلامی را ترسیم و ضمن آن انتقادات و آسیب‌هایی را بیان می‌کند. اهمیت این سخنان از آن جهت است که پیشروترین نیروی جمهوری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

متن پیش رو، سخنرانی منتشرنشده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه در مهر 1398 است.