پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

عزت‌اللهی: از بازگشت مردم به ورزشگاه خوشحالیم / سال سختی را پشت سر گذاشتیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
عزت‌اللهی: از بازگشت مردم به ورزشگاه خوشحالیم / سال سختی را پشت سر گذاشتیم

هافبک دفاعی تیم‌ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم سال سختی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایسنا، سعید عزت‌اللهی پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به مردم ایران تبریک می‌گویم و از همه تشکر می‌کنم، چه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و چه آن‌هایی که بیرون از ورزشگاه تیم ملی را حمایت کردند.

وی ادامه داد: انرژی تیم‌ملی فوتبال ایران در این دیدار چند برابر شد و از مردم تشکر می‌کنیم که با وجود سختی کرونا به ورزشگاه آزادی آمدند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم که در خیابان مراقب سلامت خود باشند.

هافبک دفاعی تیم‌ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه ورزشگاه آزادی به زودی پر از تماشاگر شود، عنوان کرد: یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم و با تلاش و جنگیدن بازیکنان در طول این دوره زمانی توانستیم ثمره شیرین آن را تجربه کنیم.

عزت‌اللهی افزود: مردم خوشحال هستند و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم و از بازگشت آن‌ها به ورزشگاه آزادی و صعود به جام جهانی در کنار آن‌ها خوشحال هستیم.

وی در رابطه با اینکه آیا شاهد صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر خواهیم بود؟ گفت: امیدواریم سخت افزارها و نرم افزارهای لازم برای این کار در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گیرد.

انتهای پیام