سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسؤول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این عکس 52 سال پیش روی صحنه تالار 25 شهریور یا سنگلج برداشته شده است.

وب‌گاه فرارو

این عکس 52 سال پیش روی صحنه تالار 25 شهریور یا سنگلج برداشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد و معاونانش باید پای تماشای تئاترهای بنشینند که جوان‌ها بازی یا کارگردانی می‌کنند. نباید سیاست‌های ارشاد به سمتی برود که اگر یک اجرا حاوی نقدهای اجتماعی و سیاسی بود زیر ضرب باشد و اگر یک اجرا حاوی این موارد نبود، اما سخیف بود به راحتی و بدون هیچگونه فشاری اجرا شود. من شرمنده ام.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه "چشمه خورشید" که مجموعه‌ای از آیات قرآن و اسماع الحسنی با خط ثلث است که با شمسه تذهیب شده در "ترانه باران" گشایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخلاف چیزی که معمولا وکلا اعتقاد دارند و به سیمای وکیل در عرصه نمایش ایران معترض هستند که اصلی‌ترینش هم نمایش شیطان در سریال «او یک فرشته بود» در قالب یک وکیل دادگستری است، این‌عرصه در سینمای ایران پر از وکلایی با سیمای ارزشمند و تاثیرگذار است؛ «هامون» را یادتان می‌آید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

برخلاف چیزی که معمولا وکلا اعتقاد دارند و به سیمای وکیل در عرصه نمایش ایران معترض هستند که اصلی‌ترینش هم نمایش شیطان در سریال «او یک فرشته بود» در قالب یک وکیل دادگستری است، این‌عرصه در سینمای ایران پر از وکلایی با سیمای ارزشمند و تاثیرگذار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکس‌هایی از عروسی بازیگران قدیمی ایرانی همچون فریماه فرجامی، جمیله شیخی، عزت الله انتظامی و... در فضای مجازی پر بازدید شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد به جشن و شادی می‌پردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به گزارش عرشه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سینمای ایران چندان راوی حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیست. در تمام صد و چند سال تاریخ سینمای ایران به زحمت می‌شود فیلم‌هایی در باره زلزله و سیل و آتش سوزی‌هایی که اتفاق افتاده اند، پیدا کرد و زلزله بم هم که امروز بیستمین سالگردش است، استثنای این قاعده نیست.

وب‌گاه الف

اعلام آمار بازدیدکنندگان موزه سینما، خبرهایی از چند اجرا و... از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.