جمعه 28 اردیبهشت 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

وب‌گاه الف

اعلام آمار بازدیدکنندگان موزه سینما، خبرهایی از چند اجرا و... از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از ابتدای امسال تا پایان آذر بیش از 300 هزار نفر از موزه سینمای ایران بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه هیئت‌ها و حسینیه‌ها به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای فیلسوفی که سینمای روشنفکری ایران را ارتقا داد، داریوش مهرجویی بزرگترین و برجسته‌ترین چهره‌ی موج نوی سینمای ایران است؛ کارگردانی که سعی کرد درگیر یک ژانر سینمایی نشود و در ژانرهای متفاوت فیلم ساخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون در روز‌های پایان هفته فیلم‌های سینمایی مانند مهمان مامان، مامور انتقال، شکارچی شنبه و پری را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن روز دهم ماه ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی، مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه نمایش بخش ثابتی از کنداکتور خود را در هفته آتی را به مرور آثار زنده یاد داریوش مهرجویی اختصاص می دهد.

وب‌گاه گسترش

در بخش نمایشی ساعت 19 از شنبه، 29 مهر تا جمعه، 5 آبان ماه فیلم های «گاو»، «هامون»، «سارا»، «پری»، «لیلا»، «مهمان مامان» و «اجاره نشین» ساخته مرحوم داریوش مهرجویی از این شبکه پخش خواهند شد. در بخش نمایشی ساعت 19 از شنبه، 29 مهر تا جمعه، 5 آبان ماه فیلم های «گاو»، «هامون»، «سارا»، «پری»، «لیلا»، «مهمان مامان» و «اجاره نشین» ساخته مرحوم داریوش مهرجویی از این شبکه پخش خواهند شد. فیلم سینمایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در زمان نمایش فیلم اجاره نشینها، روزنامه لس آنجلس تایمز نقد جالبی را بر این فیلم منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه نمایش قصد دارد بخش ثابتی از کنداکتور خود در هفته آتی را به مرور آثار زنده یاد «آتیلا پسیانی» اختصاص دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن صنفی بازیگران خانه سینما با تایید درگذشت امرالله صابری، بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در 82 ساله به دلیل کهولت سن، درگذشت این بازیگر را به خانواده وی و همکارانش تسلیت گفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند همیشه مهربان، سپید به رنگ مروارید و تپش را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تلویزیون فیلم‌های مختلفی را از شبکه‌های سیما پخش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در ایام رحلت پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) در کنار نوستالژی‌ها، فیلم‌های سینمایی جدیدی همچون «دِین»، «تپش»، «یک جای معمولی»، «انتقام»، «آخرین نمایش فیلم» و چند فیلم دیگر را تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا خمسه درباره رسیدن به نقش باباپنجعلی گفت: به مازندران رفتم و پیرمردها را نگاه می‌کردم؛ به تکلم آنها دقت می‌کردم و از آنها برای خودم تقلید می‌کردم تا بتوانم نقش پنجعلی را درست دربیاورم و خدا را شکر می‌کنم که مردم هم مرا قبول کردند.