جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

وزیر علوم با بیان اینکه سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهر شروع می‌شود، خاطر نشان کرد: سال تحصیلی ورودی های جدید دوره کارشناسی دانشگاه ها به دلیل اینکه دانشجو معلمانی که از طریق آموزش و پرورش قرار است پذیرفته شوند باید از نظر صلاحیت‌های علمی و گزینشی مورد بررسی قرار بگیرند و این امر نیاز به زمان داشت در نتیجه سال تحصیلی این نو دانشجویان از هفته سوم مهر آغاز می‌شود.

نیمه شب گذشته یکی از انبارهای پلاستیک مربوط به باتری سازی وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع در محدوده میدان نوبنیاد دچار آتش سوزی شد که توسط آتش نشانان مهار شده است.

این تصاویر ضبط شده از روح دوچرخه سوار، به سرعت در فضای مجازی منتشر شده است و مردم محلی را به تکاپو انداخت تا راز شبح‌آلود این دوچرخه متحرک را توضیح دهند.

به دنبال افزایش غلظت ذرات گرد و غبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، برخی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.

نمایندگان مجلس مصوب کردند که کنکور سال‌های 1403، 1404 و 1405 به روال سال‌های قبل از کنکور 1402 برگزار و تا کنکور سال 1406، معدل در آزمون سراسری تأثیر نداشته باشد.

اگر هوش مصنوعی را در میدان دموکراسی به کار گیریم، ظرف 10 سال آینده اکوسیستم‌های اطلاعاتی ما، تصمیم‌گیری‌های دموکراتیک را بهبود می‌بخشند.

در تعطیلات پیش رو، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 شهریور الی ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهر از جاده های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد محور‌های قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

شماری از کارشناسان شهادت دادند که در درون بدن یکی از اجساد «تخم های دارای جنین» وجود دارد و هر دو جسد نیز دارای ایمپلنت‌های ساخته شده از فلزات بسیار کمیاب مانند اسمیوم و کادمیوم هستند.

زمانی که جبهه پایداری، سنگر‌های کابینه را یکی‌یکی فتح می‌کرد، بسیاری تصور می‌کردند، دامنه اثرگذاری‌های این طیف تندرو قرار است، تنها وزارتخانه‌های سودآور حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را در بر بگیرد، اما در پایان عمر دو ساله دولت، مشخص شده که مهم‌ترین پروژه تعریف شده جبهه پایداری قرار است در دانشگاه‌ها عملیاتی شود. دیروز برخی فعالان سیاسی خبر دادند که اعضای جبهه پایداری در حال وارد آوردن...

بدین ترتیب، پهپاد شاهد -136 علاوه بر پسرعموهای یمنی (وعید) و روسی (شمعدانی -2)، پسرعموی چینی (گل‌آفتابگردان) نیز دارد.

تمامی مشمولان خدمت سربازی دارای سه فرزند و بیشتر و مشمولان بالای 35سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این پیشنهاد پس از تصویب در صحن علنی و طی تشریفات قانونی، اجرا خواهد شد.

کارنامه به‌عنوان پلتفرم خدمات آنلاین خودرو، با استفاده از به‌روزترین داده‌های آماری و معاملاتی بازارخودرو، اطلاعات اختصاصی خودرو شما را در صفحه «خودرو تخصص ماست» ارائه می‌کند.

حامد بیدی می‌گوید شواهد این طور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند: قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند.

ایران خودرو از عرضه خودرو هایماS7 ویژه سامانه یکپارچه خبر داد.

سرابی بدنساز نامدار ایرانی و یکی از برجسته‌ترین چهره‌های ورزش پرورش اندام در ایران است.

حدود یک سال از درگذشت ناگهانی امین تارخ می‌گذرد و اگر او هنوز در میان ما بود، فردا 20 مردادماه باید تولد هفتاد سالگی‌اش را جشن می‌گرفت ولی حالا که نیست، شبی را یاداوری می‌کنیم که جمعی از همکاران و دوستانش به بهانه تولد او دور هم جمع شدند.