دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است، که متقاضیان باید توسط رایانه (کامپیوتر)، پاسخ سؤالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت نمایند.

تا هشتم شهریور ماه جمعا 26941260 دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

هر پیام دریافتی از شماره شخصی با متن ثنا، ابلاغیه قضایی، تخلف یا مسدودی اموال شما یا ثبت نام واکسن، جعلی و به قصد سرقت اطلاعات حساب شماست.

در صورت ابتلا به کرونا پس از تزریق دز اول نیز دز دوم واکسن باید متوقف شود. تزریق دز دوم در این وضعیت می‌تواند سبب علائم شدید کرونا شده و همچنین کارایی واکسن را مختل سازد.

شما انتخاب نمی‌کنید چه ارباب‌رجوعی داشته باشید. حتما بین دهها نفری که به محل کار شما می‌آیند انسان ناهموار، بدخلق و کم طاقت هست. آن‌ها نماینده همه نیستند. با بداخلاقی انتقام آن‌ها را از دیگران نگیرید.

ظرفیت پذیرش در تمامی دوره های مورد پذیرش بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 136 هزار و 691 نفر عنوان شده است.

پرونده قتل هفت ساله به صلح و سازش منجر و قاتل که به قصاص نفس محکوم شده بود، بدون پرداخت دیه از طناب دار رهایی یافت.

سایت‌های تلفن همراه باید پس از قطعی برق، دو ساعت شارژ نگهدارند اما به‌دلیل قطعی‌های مکرر برق، باتری‌ها فرصت نمی‌کنند به‌صورت کامل، شارژ شوند

طی 24 ساعت گذشته 4740 نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

خبرنگارانی که دز اول را تزریق کرده و کارت واکسن اورژانس را در یافت کردند می توانند با ارائه کارت از شنبه در 17 پایگاهی که اورژانس به این منظور در نظر گرفته مراجعه و دز دوم واکسن خود را دریافت کنند.

اگر با این افراد برخورد جدی نشود و هزینه آن را نپردازند، ممکن است چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود، پلیس با جدیت این موضوع را دنبال و پیگیری می‌کند.

از مجموع 131 رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، 64 عدد آن "بین رشته ای" است و داوطلب می تواند به جز رشته اول خود در این رشته ها نیز شرکت کند.

او برای جلوگیری از طلاق چند نفر را اجیر کرد تا پدر پیرم را در مغازه‌اش تهدید کنند و اکنون نیز افرادی خودروام را در مقابل منزل به آتش کشیده اند.

در گام پنجم این طرح گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

عشایر استان تهران، قشلاق را در جنوب‌شرقی استان و در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت و فصل ییلاق را در ارتفاعات البرز و در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه مستقر می‌شوند.

نکته مهم اینکه ایران بر خلاف بسیاری از کشورها هیچگاه نتوانست موج‌های کرونا را چنان کنترل کند که مرگ و میر را برای مدتی به نزدیک صفر برساند. از همان ابتدا اعلام شد که غلبه بر کرونا بدون تولید واکسن موثر ممکن نیست.