شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

وزیر امنیت داخلی اسرائیل: حمله و پاسخ اسرائیل به ایران، مسخره بود.

همزمان با تماس‌های شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با تیر برق در سه‌راهی مارغان شهر سردشت، بلافاصله اکیپ فوریت پزشکی به محل اعزام شد.

در این ویدئو فرآیند تهیه و سرو انواع کباب‌ها را در خیابان‌های استانبول ترکیه مشاهده خواهید کرد.

امام جمعه اصفهان اذعان داشت: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

فرماندهی پلیس استان بابل عراق هم گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره انفجار های بغداد و بابل را تکذیب کرد و آنها را «بی‌اساس» خواند.

سیل مهیب دوبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان‌ها بیاورند.

بهای نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا با 1.68 درصد (1.38 دلار) افزایش یافت و به 83.48 دلار در هر بشکه رسید.

«ولادیمیر ولادیمیروف»، فرماندار استاوروپل گفت این بمب‌افکن متعلق به دوران شوروی سابق در منطقه «چروونو گواردیسکی» در استاوروپل سقوط کرده و خلبان‌هایش پیش از سقوط توانسته‌اند از هواپیما خارج شوند.

علم الهدی: ماموران نیروی انتظامی در مرتبه اول، تذکر می‌دهند و خیلی‌ها می‌پذیرند و می‌روند، چون همه مسلمانند و دارند در این کشور زندگی می‌کنند، اما کسی که بایستد، در مقام قانون شکن بر عمل خود اصرار کند و دست به مقابله و برخورد بزند، فردی است که در مقابل قانون ایستاده و راهی جز برخورد با او باقی نمی‌ماند.

سقوط جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره 6 در حال انجام تعمیرات بود منجر به فوت 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از نیروهای تعمیرات شد

مقامات اماراتی نگران وجهه شهر دوبی هستند که با بارش باران های سیل آسا در چند روز گذشته تبدیل به یک دریاچه شده و بسیاری از فعالیت های عادی آن از جمله فرودگاهی تعطیل شده است.

در این ویدئو، اجرای سرود ای ایران (صبح جمعه بعد از اتفاقات دیشب اصفهان) در کنار زاینده رود را مشاهده کنید.

ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذد و رخنه درونی دشمن باشیم.

در این ویدئو، شیوه آب رساندن یک پرنده به جوجه‌های تشنه اش را مشاهده می نمایید.

با استفاده از ترتیبات قانونی می‌توان قراری صادر کرد که متهم قبل از تعطیلات به بازداشت موقت نرود.

وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: اسرائیل سایت های پدافند هوایی ما در جنوب را هدف قرار داد و منجر به خسارت‌های مادی شد.