پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

از رفتارها و گفتارهای سه سال پایانی یکی به چالش کشیدن تفسیر شورای نگهبان بر سر جنسیت کاندیداهای ریاست جمهوری بود و دیگری ترک برنامه تلویزیونی امیر حسین ثابتی بعد از اتهام زنی های میهمان تلفنی و سرانجام تفکیک اجبار از وجوب در بحث حجاب زنان.

خودرو جدید فولکس‌واگن 20 اسب‌بخار قدرت دارد و از چرخ‌های عقب عجیب بهره می‌برد.

متخصصان طب سنتی بر این باورند که مویز طبیعتی گرم و خشک دارد. مویز سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است و از این رو خواص و فواید شگفت انگیزی دارد.

بر اساس اسناد فاش‌شده در دادگاه، متا در سال 2016 پروژه‌ی شکارچیان روح را برای جاسوسی از کاربران اسنپ‌چت راه‌اندازی کرد.

هجوم این گونه از مورچه به شهر بارسلونا، حقیقت دارد و از همین رو ترس و وحشت پایتخت کاتالونیا را فرا گرفته است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد ممکن است استفاده از مکمل‌های روغن ماهی تاثیری در سلامت قلب و مغز و همچنین مفاصل، چشم‌ها و سیستم ایمنی نداشته باشند.

پایین نگه داشتن دمای لپ تاپ گیمینگ اهمیت زیادی برای عملکرد پایدار سیستم دارد. چگونه باید سیستم خود را خنک نگه داریم؟

این شرکت برای ساخت محصولاتش به داده طراحی تیم‌های فرمول 1 هم دسترسی دارد.

این ابرخوشه جدید به نام پروفسور جان ایناستو نامگذاری شده است که در زمینه ابرخوشه‌ها پیشگام بود و تولد 95 سالگی خود را در 23 فوریه 2024 میلادی جشن گرفت.

گیاهان یشم ضد التهاب می باشند و حاوی آنتی اکسیدان می باشند، در همین خصوص برای سلامتی نیز مفید می باشد.

مصرف زیاد استامینوفن در دوران بارداری، به ویژه در سه ماهه سوم، با اختلال در بیان واژگان و جملات کوتاه در 2 سالگی مرتبط است.

نیروی هوایی روسیه دومین ناوگان هوایی رزمی بزرگ جهان با تقریباً 3،900 فروند پرنده نظامی و بیش از 300 فروند پرنده نظامی طراحی شده برای نیروی دریایی است.

با حذف روغن خوراکی 4 ویتامین اصلی (آ، ای، کا و دی) محلول در چربی جذب بدن نخواهد شد. این افراد افتخار هم می‌کنند که به عنوان مثال چند ماه است که لب به روغن نزده‌اند و مواد غذایی را به صورت آب‌پز و بخارپز دریافت کرده‌اند، در حالی که این اقدام‌شان در درازمدت منجر به عوارض جدی برای آن‌ها خواهد شد و بیماری‌زا خواهد بود.

برای نزدیک به شش دهه، بازوی پرفورمنس مرسدس خودروهای نمادین زیادی ساخته است اما در کارنامه AMG تعدادی مدل‌های عجیب هم دیده می‌شود.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این وضعیت بحرانی می‌گوید یک ایرانی اگر در صد سال کار کند، فقط 10 میلیارد تومان می‌تواند در این صد سال عمرش خرید کند! این روایت تلخ از نیروی کار در ایران را می‌بینید و می‌شنوید.

سبزی ترخون می تواند به جای طعم نمک در غذاها استفاده شود و آسیب های نمک را هم ندارد ولی همان طعم و مزه را دارد.