یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ممکن است وقتی به سن خاصی رسیدید، متوجه شوید که در حال مبارزه با میزان کلسترول بالای خون خود هستید. حتی اگر سهم خود را برای کاهش کلسترول خون، بدون دارو و از طریق رژیم غذایی و ورزش انجام دهید، بدن شما در پاکسازی کلسترول ناسالم از بدن نسبت به دوران جوانی کمتر کارآمد خواهد بود.

مقاله‌ای که اخیرا توسط «مایکل گرت»(Michael Garrett) استاد اخترفیزیک «دانشگاه منچستر»(University of Manchester) نوشته شده، نشان می‌دهد هوش مصنوعی ممکن است توضیحی برای این پرسش باشد که چرا ما هنوز با تمدن‌های پیشرفته فناوری در نقاط دیگر جهان روبه‌رو نشده‌ایم.

در اینجا برخی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع جنگ‌های آخرالزمانی را ملاحظه می‌کنید؛ جنگ‌هایی در آن‌ها بمب هسته‌ای یک نقش محوری دارد.

تخمه یکی از تنقلات محبوب و پرطرفدار است که انواع مختلفی دارد و معمولا بنابه علاقه افراد دسته بندی می‌شود.

کوه اِرِبوس نشان می‌دهد که قطب جنوب درست مثل «وستروس» افسانه‌ای، سرزمین یخ و آتش است.

واکنش‌های خشم‌آلود به رفتار‌ها یا موقعیت‌های ناعادلانه، اغلب عواقب ناخوشایندی به همراه دارند و خشم کنترل‌نشده می‌تواند منجر به مشاجره، درگیری فیزیکی، آزار و تجاوز و صدمه به خود شود.

یک مطالعه اخیر نشان داد که وقتی اجزای فعال دارچین به موش‌ها داده شد، رشد سلول‌های سرطان پروستات در مراحل اولیه در آنها کاهش یافت.

اعتماد مشتریان، اصلی‌ترین سرمایه یک شرکت در بازار است. ارتباطات موثر نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت اعتماد مشتریان به برند و محصولات دارد.

«مالیات بر ریش» نوعی سیاست حکومتی است که بر اساس آن هر مردی برای اینکه مجوز بلند کردن ریشش را داشته باشد باید مبلغی را به عنوان مالیات به دولت بپردازد! این کاملا عجیب به نظر می‌رسد اما اسناد تاریخی می‌گویند این قانون واقعا در طول تاریخ در برخی کشورها وضع و اجرا شده است. معروفترین مورد مالیات ریش در تاریخ به کشور روسیه در قرن هیجدهم میلادی برمی‌گردد.

"بایدن" توانست به تدریج و با افزایش تولید "ال ان جی" و پیشی گرفتن امریکا از قطر به عنوان نخستین صادر کننده "ال ان جی" جهان، تلاش برای افزایش صادرات نفت خام تا سطح روزانه شش میلیون بشکه در روز و در نهایت افزایش تدریجی نرخ بهره توسط " فدرال رزرو" تا سطح 5/5 درصد، موفق به کنترل نرخ تورم شده و اقتصاد امریکا را تا حد زیادی به دوران پیش از جنگ نزدیک کند.

افراد خودشیفته را کم و بیش می‌شناسید. شاید هم با یکی از آن‌ها زندگی می‌کنید و اگر اینطور باشد شناخت آن‌ها کار سختی نیست. یک سری ویژگی‌های بارز دارند که هر کسی به محض هم کلام شدن متوجه خواهد شد! اما آیا خودشیفته‌ها به همان نسبت و میزانی که بروز می‌دهند موفق هستند؟ آیا همیشه به خواسته‌هایشان می‌رسند؟ آیا شکست در زندگی آن‌ها معنا ندارد؟ آیا با تکنیک‌های رفتاریشان به هر آنچه مایلند دست...

ترب سفید، دارای خواص و مزایای متعددی برای سلامتی و همچنین پوست و مو هر یک از ما دارد که تاثیرات قابل ملاحظه ای را می تواند از خود به‌جای بگذارد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارش های مردمی اطلاع دهند.

امیر عبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های دبیرکل در کمک به مردم فلسطین افزود: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت و عدم محکومیت حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق، در نتیجه تنها گزینه‌ای که در برابر ما باقی ماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند روی نیمکت خودروسازان بنشیند.

سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، موجب برخورد آن با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا شد. راننده بر اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.