یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

هرگونه تشدید تنش توسط نتانیاهو دیوانه نازی علیه ایران می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. فاشیسم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا، در حال تحمیل هرج و مرج و نقض قوانین بین‌المللی است.

از خاک‌های منجمد سیبری تا دامداری‌های سرتاسر جهان، متان به‌عنوان یکی از گازهای گلخانه‌ای مهم، منابع انتشار غیرمنتظره‌ای دارد.

در ویدئو، خوش‌چشم، تحلیلگر مسائل راهبردی این ادعا را بررسی می‌کند.

نیسان آر383 خودرویی ویژه مسابقات سرعت بود که در سال 1970 به منظور استفاده در مسابقه اتومبیلرانی جایزه بزرگ ژاپن تولید شد. پیشرانه این نیسان میزبان تپنده 12 سیلندر 6 لیتری بود که در حالت تنفس طبیعی 700 اسب و در حالت توربو 900 اسب بخار خروجی داشت.

در پخش زنده شبکه خبر نورافکن استودیو ترکید.

سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه، به عنوان نسخه روشن، اجماع‌ساز و جمع‌بندی‌شده‌ای از رویکردها و راهکارهای تحولی در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رئیس قوه قضاییه رسید.

در ویدئو، پس از عقب نشینی صهیونیست‌ها یک فلسطینی با ماشین نیمه‌سالم به شهر خود، خان‌یونس باز می‌گردد را ببینید.

کانال 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی در خاندان حاکم سعودی مدعی شد: ریاض در مقابله با حمله شامگاه شنبه ایران نقش داشت.

وقتی صدام و سایر دشمنان به میهن حمله و تنِ وطن را مجروح کردند جوانان صف به صف در مقابل دشمن ایستادند تا خونشان مرهمی بر پیکر مام میهن باشد. آنجا بود که ثابت شد جنس «وطن» از «تن» است و هردو به یک میزان عزیزند؛ چه بسا وطن را که «مام میهن» هم می‌نامیم گرامی‌تر. برای همین خراش و آسیب به هر یک دیگری را می‌آزارد.

فارس تصاویری از دست نوشته های روی موشک های ایرانی قبل از شلیک به سمت اسرائیل را منتشر کرد.

عربستان در متن یادداشت خود اظهار داشته است که اعلامیه امارات در مورد منطقه الیاسات را به رسمیت نمی شناسد و خواستار پایبندی دولت امارات به توافقنامه منعقد شده مرزی میان دو کشور در سال 1974 است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.