یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که فردا سه‌شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می‌شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه‌هاست.

در حالی که سید ابراهیم رئیسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می‌کند، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 106 درصد اعتبارات طرح‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رئیس‌جمهور بوده است.

شرکت هواپیمایی انگلیسی «ایزی جت» غروب دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد که پروازهای خود به مقد تل‌آویو و بلعکس را تا 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به دلیل نگرانی‌های ایمنی پس از حمله ایران پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل متوقف می‌کند.

شکست بادیگارد مسی از یک کودک این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه اوله آرژانتین از جا ماندن محافظ شخصی اسطوره این کشور در حفاظت از این بازیکن است.

کنکور سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است. در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

هلند در بیانیه خود اعلام کرده است که احتمال تعطیلی مجدد سفارت خود در تهران را رد نمی‌کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پیامی به نحوه معرفی این استان در سریال "نون خ" واکنش نشان داد.

در این ویدئو، صدای زیبای پرندگان در طبیعت را گوش می‌دهیم.

بایدن گفت که واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد.

در این ویدئو شما با طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی مجلسی آشنا خواهید شد.

خاندوزی: در بخش اول لایحه بودجه سال 1403 موضوع کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین دستور رییس جمهوری قرار بر این شد مالیات بر تولید کاهش پیدا کند.

زمان حل معما را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2024 از اول خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت آن را به حداکثر رسانده است.