جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

در واقع عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل، اولین گام در راستای خارج کردن رژیم اسراییل از موقعیت و ذیل برچسب یک "دولت استثنایی فعال مایشاء" است.

به نتانیاهو فشار می‌آورند که اصلا فکر حمله به ایران نکنند. ایرانی‌ها شوخی نکردند اگر گفتند دو برابر خواهی خورد. کابینه نتانیاهو شاید بدش نخواهد آب را گل آلوده‌تر بکند، اما اگر فاکتور‌های مختلف را کنار هم بگذاریم، وضعیت برایشان وحشتناک است.

او گفت اطلاعات دقیقی از این که جت‌های فرانسوی هم موشک‌های ایرانی را سرنگون کرده‌اند یا نه در اختیار ندارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ ساعتی قبل از این حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده است و این درگیری به پشت‌بام نیز کشیده شده است که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است.

پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: عاملان زورگیری و سرقت در بزرگراه صدر تهران دستگیر شدند.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.

اگر اسراییل پاسخ ندهد و آمریکا هم دخالت نکند به التهاب 13 روزه پایان می دهد و چه بسا جو روانی دلار و بورس هم از آن تأثیر پذیرد هر چند شمشیری دو لبه است...

نقاطی که در اسرائیل مورد اصابت موشک‌های ایران قرار گرفتند عبارتند از: رامون، نواتیم، جولان و آراد

در این ویدئو، ببینید میزان خودروهای رالی در تصادف با سرعت زیاد چگونه است.

بسیاری از کاربران منتظر راه‌اندازی توکن نات کوین تا هفت روز دیگر هستند و طبق گمانه‌زنی‌های موجود، صرافی OKX ممکن است این توکن را فهرست کند. توسعه‌دهندگان نات کوین هم در شب گذشته از فاز سوم نقشه راه خود رونمایی کردند. در این فاز 3 صفر از موجودی کاربران حذف شده‌، ربات‌ها غیرفعال شده و تجربیات جدیدی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

ریماک، خودروساز نسبتاً تازه‌تاسیس مستقر در کرواسی با تولید هایپرکار «نورا» (Nevera) مرز‌های عملکرد ساخته‌های تمام الکتریکی را جابه‌جا کرد و رکورد‌هایی را در مقیاس جهانی شکست. این ابرخودرو رکورد شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را با ثبت زمان 1.74 ثانیه‌ای تصاحب کرد و همچنین با دستیابی به حداکثر سرعت 412 کیلومتر بر ساعت، صاحب عنوان سریع‌ترین خودرو برقی جهان شد.

گورک 1.5 V نخستین نسل از مدل هوش مصنوعی چند وجهی است که نه تنها قادر به پردازش متن است بلکه می‌تواند اسناد، نمودار، چارت ها، اسکرین شات‌ها و عکس‌ها را پردازش کند.

در این متن علت تعطیلی شهرکتاب بهشتی، افزایش بهای اجاره ملک اعلام شده و از موجر هم بابت همراهی خود طی دوسال گذشته و عدم‌افزایش مبلغ اجاره متناسب با قیمت‌های روز منطقه، سپاسگزاری شده است. در پایان نیز ابراز امیدواری شده است هرچه زودتر شهرکتاب بهشتی در محل جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

در این مقاله به بررسی و مقایسه دو سدان تولیدی سایپا یعنی سهند و شاهین خواهیم پرداخت.

در این ویدئو یک تعمیرکار باتجربه کانادایی روشی ساده برای تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص را آموزش می دهد.

فتای یزد اعلام کرد که کلیه پیامک‌های حاوی لینک‌های با عناوین بسته معیشتی که از طرف دوستان و افراد معتبر برای شما ارسال می‌شود جعلی بوده و در صورت باز کردن لینک تلفن همراه شما هک شده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی حساب‌های بانکی شما توسط هکر و کلاهبردار خالی خواهد شد.