سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

کاخ سفید در بیانیه‌ای گفته ابعاد حمله ایران به اسرائیل احتمالاً طی چند ساعت آشکار خواهد شد. در همین حال، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد حمله ایران فقط شامل پهپاد نیست و شلیک موشک را هم شامل می‌شود.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که ایران علاوه بر پهپاد موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده علی نفتی تاکید کرد: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

شبکه خبری اسکای به طور ویژه در حال پوشش این رویداد است و در تحلیل‌های خود به طور مکرر اشاره می‌کند که اقدام ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری این کشور در سوریه است.

ده ها موشک و پهپاد به سوی سرزمین های اشغالی پرتاب شد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

در این ویدئو یک استاد آمریکایی 2 ترفند تاره و کاربردی برای تیز کردن چاقوی کُند خانگی را آموزش می‌دهد.

در نگاه اول به نظر می‌رسد یک مقام امنیتی یا نظامی یا انتظامی این نامه را به وزیر ورزش نوشته اما این توییت یا نوشته سرکار خانم انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری در امور زنان است!

یسرائیل هیوم شامگاه امشب (شنبه شب) در گزارشی به بررسی شرایط رعب و وحشتی پرداخت که جامعه اسرائیل را در نوردیده است.

خلاصه بازی پورتو - فامالیسائو در چارچوب رقابت‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

سخنگوی ارتش اسرائیل: یک پایگاه نظامی ما در جنوب اسرائیل مورد حمله موشکی قرار گرفت... بی بی سی: حمله ایران بی سابقه بود. حتی اگر یک موشک هم به اسرائیل خورده باشد، هیبت ارتش اسرائیل فرو ریخته است.

سازمان تنظیم مقررات هوانوردی غیرنظامی اردن اعلام کرد که حریم هوایی این کشور شامگاه شنبه به‌طور موقت از ساعت 23 به وقت محلی برای چند ساعت روی همه هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری بسته خواهد شد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان امور با بررسی صادقانه کارنامه خود وقتی خودشان یا جامعه عملکردشان را مثبت و مفید نمی‌دانند داوطلبانه استعفا بدهند و جای خود را به افراد شایسته بسپارند. تصمیم بسیار سختی است.

بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و... به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند.

با دیدن تقلای مار و فرصتی برای صرف غذا، یکی از تمساح‌ها وارد آب شد و با حداکثر سرعتی که می‌توانست شنا کرد. به محض اینکه به خشکی رسید، بدون ترس از سم بسیار سمی و کشنده، مستقیماً به سراغ مار رفت. او می‌دانست که نیش‌های مار به پوست ضخیم چرمی‌اش هیچ آسیبی به او نمی‌رسانند!