جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

پهپاد کرار یک پهپاد چند منظوره ایرانی با موتور توربوجت بوده که در خدمت بسیاری از یگان‌ها و رده‌های نظامی ارتش و سپاه قرار گرفته به‌گونه‌ای که اولین تجربه ایران در ساخت پهپاد با پیشرانه جت و نیز اولین پهپاد رزمی ایران با قابلیت حمل طیف وسیعی از انواع تسلیحات است.

دکتر ظفرقندی دبیرکل جامعه پزشکی به مرگ دکتر پرستو بخشی واکنش نشان داد.

تصور کنید قرار است یک ماشین کارکرده را خریداری کنید. فروشنده قیمت ماشین را 750 میلیون تومان اعلام کرده است. شما با فروشنده وارد گفتگو می‌شوید و قیمت 670 میلیون را اعلام می‌کنید و سعی می‌کنید فروشنده را مجاب کنید تا ماشین را با تا تخفیف مناسبی به شما بفروشد.

برزیل بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان است و پس از آن ویتنام و هند قرار دارند. اما وقتی صحبت از مصرف به میان می‌آید، فنلاندی ها بیشتر از مردم هر کشور دیگری قهوه می نوشند و اکثر فنلاندی ها سالانه 12.5 کیلوگرم قهوه مصرف می‌کنند.

یک شترمرغ فراری در خیابان‌های شهر سئونگنام رانندگان را مبهوت کرد. پرنده عظیم‌الجثه بعد از فرار از یک پارک حیات وحش از خیابان‌ها سر درآورده بود. شترمرغ فراری در میان ماشین‌ها جاخالی می‌داد، اما سرانجام با یک خودرو تصادف کرد. رسانه‌های محلی گزارش دادند که پلیس و آتش‌نشانی سرانجام شترمرغ را گرفتند و به پارک حیات وحش بازگرداندند.

واقعیت این است که من صبح جمعه مطلع شدم. اصل تصمیم، مصوبه سران سه قوه بود و تصمیم را گرفته بودیم. منتها در اینکه آن شب جمعه شود یا شب جمعه بعد، در اختیار شورای امنیت کشور بود. آن‌ها می‌توانستند آن را بیندازند به هفته بعد، چون به آن‌ها اختیار داده بودم. در 98 وقتی بنزین گران شد اولین کسی که توئیت زد و مخالفت کرد، آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه بود که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده...

از شستن پای زنان زندانی از سوی پاپ تا تصاویر برگزیده طبیعت 2024

صحبت های مجتبی شکوری در مورد این که چگونه زندگی کنم را می بینیم و می شنویم.

چه درد به واسطه یک تمرین سخت یا آسیب دیدگی را تجربه می کنید، با درد مزمن ناشی از افزایش سن مواجه هستید، یا تنها به دنبال حفظ فرم و عملکرد مطلوب زانوی خود هستید، نیفلو می تواند به شما کمک کند.

نمی‌دانم آیا در جایی که اکنون برای ساخت مسجد حصارکشی شده و قرار است درختانش را قطع کنند، آثار تمدن قیطریه هست یا نه، اما سابقه کاوش‌های باستان‌شناسی در قیطریه و گفته شادروان کامبخش‌فرد موجب می‌شود که هر نوع ساخت و ساز و گودبرداری در عرصه این پارک، اسباب نگرانی شود.

از آنجایی که سخت می شود قبل از ناخن جویدن مچ خود را گرفت، می توان به پوشاندن انگشت ها فکر کرد. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: یا انگشتان تان را باندپیچی کنید یا دستکش دست کنید.

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را در حوزه های مختلف عوض نکند، مشکلات همچنان باقی خواهند ماند و هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات دقیقی...

هدف فلسفه روشن ساخت، و هدف ادبیات راز آلود کردن است.

در یک مرکز نگهداری تمساح، ناگهان یکی از آن‌ها به زنی که قصد غذا دادن داشته حمله می‌کند و دستش را می‌گیرد. نکته جالب اینجاست که شروع به چرخیدن هم می‌کند اما زن هم با آن می‌چرخد.

دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.