جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌های خبری و پست‌های شبکه‌های اجتماعی بلافاصله بارورشدن ابرها را عامل سیل‌های شدید اخیر دانستند.

نخست وزیر اوکراین در مصاحبه‌ای گفت که «با ملاحظه‌کاری، خوش‌بین» است که قانونگذاران آمریکایی بتوانند آن لایحه داغ مورد مناقشه را که 61 میلیارد دلار به کی‌یف اختصاص می‌دهد، در نهایت تصویب کنند.

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی خبر داد.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب دیدار با ذوب‌آهن به پرداخت 60 میلیون تومان محکوم شد.

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت است.

شورای جنگ اسرائیل، حمله مستقیم از خاک ایران را پیش بینی نکرده بود.

در این ویدئو یک استاد اوکراینی فرآیند درست کردن یک دسته چاقوی زیبا با لوله PVC آب را یاد می‌دهد.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد و او به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل وارد عمل شوند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: ورود و تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز اخیر منجر به بسته شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد و زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است. پایان دادن به خصومت‌ها در غزه تنش‌های گسترده در خاورمیانه را خنثی خواهد کرد. عملیات نظامی اسرائیل در غزه که 7 ماه است ادامه دارد، جهنمی ایجاد کرده است.

جاده مسیر چابهار به نوبندیان پس از بارش شدید باران به یک دریاچه بزرگ تبدیل شده است. در چند روز گذشته در پی بارش باران‌های سیل آسا، در برخی از استان‌های کشور سیلاب جاری شده است. در این میان جاده مسیر چابهار به نوبندیان پس از بارش شدید باران به یک دریاچه بزرگ تبدیل شده است.

ادامه تولید سریال «سلمان فارسی» در سال جدید در شهرک غزالی و مجموعه ماربین از سر گرفته شد.

تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «حجم ویرانی در بیمارستان های نوار غزه را بسیار فاجعه‌بار است.»

وزیردفاع پاکستان: تهران حق داشت که به حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق پاسخ بدهد / آن‌ها نشان دادند اگر کشوری جرات دفاع از فلسطین را داشته باشد، آن ایران است...