سه‌شنبه 28 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

عملیات وعده صادق نشان داد اگر رژیم صهیونیستی با همه کشورهای دوست و حامی خود یک جا قرار بگیرند، باز هم نمی‌تواند حریف ایران شود.

سیدمحمد خاتمی گفت: عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهادهای بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند.

شرکت بهمن موتور از آغاز فروش ون اینرودز توسط این شرکت خبر داد.

اینجا یکی از فروشگاه‌های برند «Samsonite» است که در ایران با نام «سامسونت» شناخته می‌شود. این شرکت از قدیمی‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان انواع کیف و چمدان است.

آیت الله احمد خاتمی تدبیری که در عملیات «وعده صادق» انجام شد از چند جهت قابل توجه است، نخست آنکه به هیچ وجه به مردم تعرض نشد. دوم: مراکز اقتصادی مورد هدف قرار نگرفت. سوم: مرکز نظامی که به کنسولگری ایران حمله شد، مورد هدف قرار گرفت که این تدابیر شایسته تحسین و تمجید است.

تصاویری از دقایقی پیش که انحراف خودرو در آزاد راه تهران - کرج بزرگراه آزادگان و برخورد با تیر چراغ برق را نشان می دهد.

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه‌ها مخالفت کرد.

در این ویدئو یک خیاط باتجربه مصری یک تکنیک آسان و کاربردی برای تعمیر پارگی فاق شلوار جین در خانه را یاد می‌دهد.

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، 29 فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت فروشی این اثر نمایشی، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

جبلی با بیان این‌که قصد ما این است این برنامه ها ادامه پیدا کند یعنی فضای تبادل و تضارب افکار ادامه پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که در صداوسیما دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به تعویق افتاد.

از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه

بارندگی‌های شدید باعث شدند تا سد روستای دوک در شهرستان اردستان لبریز شود. روستای دوک از روستا‌های بخش مهاباد در شهرستان اردستان است که سد این روستا در اثر بارش‌های فراوان این مدت اخیر، لبریز شده و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهرستان مورد توجه قرار گرفته است. ویدئویی از لحظه لبریزشدن سد روستای دوک ببینید.

در روز جهانی صدا جا دارد باز از صدا و صداهای ماندگار و خاطره‌ساز یاد شود و علاوه بر آنها امسال باید به آن فهرست فرامرز اصلانی را اضافه کرد که تازگی‌ها رفت و البته احمد رضا احمدی و پرویز ربیعی که صدایش از نامش مشهورتر بود.

وزیر خارجه اسرائیل این اظهارات را پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های هوایی «نواتیم» و «نقب» بیان کرده است؛ عملیاتی که شبکه «المنار» به نقل از منابع ویژه خود درباره آن خبر داده بود به پایگاه هوایی نواتیوم دست‌کم 15 موشک اصابت کرده است.