جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

کابین Qiyuan A05 نقطه قوت این چانگان محسوب می شود که برای این رده قیمتی حقیقتا فوق العاده و جذاب به نظر می رسد. عناصر کرومی اینجا حضور سنگینی دارند تا به نوعی بر کیفیت کار خودروساز تاکید داشته باشند.

سیارک سایکی متراکم‌ترین جسم در منظومه شمسی است و عمدتاً از فلزاتی غیر از آهن و نیکل و احتمالاً طلا، تشکیل شده است. این موضوع می‌تواند باعث شود ستاره‌شناسان بر این نظر باشند که این سیارک هسته باستانی و آشکار یک سیاره در هم شکسته در آسمان باشد. این یک فرصت منحصر به فرد برای مطالعه چیزی شبیه به آنچه در مرکز سیاره خودمان است و جایی که واضح است هرگز نمی توانیم برویم، می‌سازد.

مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران تاکید کردند که باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم.

مدرس حوزه علمیه که از سلب امکان تدریس دروس رسمی خبر داده بود اطلاع یافته مشکل حل شده و همین را اطلاع رسانی کرده است

اطلاعات به‌دست‌آمده از پروازهای ورودی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی هم حاکی از آن است که پرواز استانبول - تهران هنوز در این فرودگاه فرود نیامده است.

این وضعیت به افغانستانی های آسیب دیده حق طولانی مدت اقامت در کشور یا ایجاد مسیری برای شهروندی نمی‌دهد بلکه این وضعیت باید سال 2025 بار دیگر تمدید شود. این شرایط تنها از این افراد در برابر اخراج حفاظت می‌کند.

قرار است استادیوم جدید تهران در نزدیکی فرودگاه امام تهران ساخته شود.

وزیر اقتصاد گفت: «افزایش قیمت نان با درخواست مقامات استانی و تایید وزارت کشور امکان‌پذیر است»

پروتئین با کیفیت بالا، کربوهیدرات ها و چربی ها همگی خوراکی هایی هستند که می توانند از رشد و نگهداری عضلات شما حمایت کنند؛ چرا که دریافت پروتئین کافی باعث سنتز پروتئین ماهیچه‌ها می‌شود، فرآیندی که بدن شما طی آن فیبرهای عضلانی جدید را ترمیم کرده و می‌سازد.

مگس ها با همه ی غیر قابل تحمل بودن شان، برای دنیا ضروری اند. به گفته ی متخصصان، مگس ها جدا از نشستن روی غذاهای ما، گیاهان را گرده افشانی می کنند، موجودات تجزیه گر (برخی باکتری ها و قارچ ها) را می خورند و از فضولات تغذیه می کنند.

رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می‌طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است. بی‌اشاره به سیاست‌های ایالات متحده یا پیشینه رفتار دونالد ترامپ و مهم‌تر این که مدعی توافقات پشت پرده سیاست‌بازان در ایران و آمریکا می‌شود. در بیانیه دفتر او نه بازگشت آمریکا به برجام آرزو...

احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال گفت: تیم حریف در چارچوب یک مسابقه رسمی و نه دوستانه و خیریه به ایران آمده و نوع برخورد ما هم باید یک پروتکل حرفه‌ای داشته باشد. تلاش کردیم ضمن رعایت مهمان نوازی ایرانی، هدایایی تهیه و به صورت محترمانه ای به کادر فنی و بازیکنان النصر اهدا شود.

تاثیر ورود ارزهای آزادشده توسط کره جنوبی به کشور به چه میزان است؟ آیا 6 میلیارد دلار می‌تواند دست دولت را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور باز کند؟ کمال سیدعلی، کارشناس بازار ارز به این پرسش‌ها پاسخ داده و گفته، این پول بر وضعیت فعلی ارزی کشور تاثیر 10 درصدی خواهد داشت. او گفته اگر دولت بتواند نفت بفروشد و قیمت آن 10 دلار بالا برود، قطعاً سود آن از پولی که کره‌جنوبی به ما داده بیشتر خواهد...