جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

طلافروشان که نه کامپیوتر دارند و نه گوشی موبایل اندرویدی در اختیار دارند، می‌توانند از طریق پایانه‌های فروش اندرویدی اطلاعات صورتحساب فروش طلا ی خود را در سامانه مؤدیان بارگذاری کنند.

کارشناسان، تحلیلگران و ناظران امر از مدت‌ها پیش درباره اوج‌گیری فعالیت‌های تروریستی از خاک افغانستان با روی کار آمدن طالبان هشدار داده بودند و موضوع حمایت تجهیزاتی، لجستیکی، آموزشی و سرزمینی از گروه‌های تروریستی مانند داعش فعال در افغانستان را مطرح کردند.

آویشن، یک گیاه غنی از مواد مغذی است. سطح بالایی از ویتامین C دارد که با فلانوئید ترکیب می شود و به سمت سلول های مغز می روند. همچنین دارای مزایای ضد میکروبی می باشد.

به تازگی ایلان ماسک بحث و گفتگوی طرفداران حول محور تبدیل شدن سایبرتراک به خودرو پلیس را تایید کرده است.

شورای شبکه‌های هیأت کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت زائران کوی گلزار شهدای کرمان از تمامی نهاد‌های ذیربط انتظار دارد ضمن رفع نواقص امنیتی با مقصران آن برخورد جدی نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: این حادثه حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب اتفاق افتاد و با اعزام به موقع نیروهای آتش نشانی نیروگاه و پالایشگاه و همچنین سازمان‌های آتش نشانی شاهین شهر و اصفهان، کنترل و ایمن سازی محل در حال انجام است.

دانشمندان یک «اثر گریز گلخانه‌ای» را شبیه‌سازی کرده‌اند و می‌گویند می‌تواند سیاره ما را تنها در چند صد سال آینده به یک جهنم غیر قابل سکونت تبدیل کند.

در این ویدئوی جالب و تماشایی فرآیند برداشت آناناس در مزرعه و تبدیل آن به آبمیوه در یک کارخانه کره‌ای را مشاهده خواهید کرد.

در بازرسی مأمورین یگان محیط زیست یک قلاده میمون و چهار قطعه مرغ مینا، هفت قطعه بلبل خرما، چهار قطعه سهره و دو قطعه طوطی کشف و ضبط و صورتجلسه تخلف در محل تنظیم و به مراجع قضائی معرفی شد.

رحمتی تاکنون در 5 بازی مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصل آن 3 شکست و دو تساوی بوده است و فردا در ششمین مصاف خود برابر استقلال قرار خواهد گرفت و در اندیشه کسب اولین پیروزی خود در مقابل تیم سابق است.

شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از همین داوطلبان مشکوک به تقلب ارتباط خویشاوندی با قاضی این پرونده‌ها داشته و بعد از بالاگرفتن سروصداها و توجه به پرونده وی، این فرد شکایت خود را پس گرفته و سپس حکم کلی برای این پرونده‌ها صادر شده است.

کشف دقیق موضوع و احراز تخلف و اثبات ذی‌نفع واحد بودن شرکت‌های گوناگون نیازمند بررسی‌های دقیق و صرف زمان بوده است. مضافاً با توجه به مقررات قانونی، وقوع موضوع عدم رفع تعهد ارزی مستلزم انقضای مهلت قانونی (18 ماهه) است که دولت و وزارت محترم اطلاعات به این موضوع ورود کرده و اقدامات گسترده‌ای برای کشف آن انجام داده است.

یوسلیانی کارگردان بزرگ سینمای گرجستان در تفلیس متولد شد و در دهه 1950 در مدرسه سینما «VGIK» در مسکو تحصیل کرد. فیلم‌های اولیه‌اش در گرجستان، چون «سقوط برگ‌ها» و «پاستورال» مورد توجه مخاطبان بین‌المللی قرار گرفت.

نیم فصل دوم لیگ برتر مسابقات بدمینتون از امروز آغاز می‌شود و تیم‌ها در 4 هفته مسابقه می‌دهند.

خودروی جو بایدن که شامگاه یکشنبه از ستاد انتخاباتی خود در ویلمینگتون واقع در ایالت دِلاور بازمی‌گشت، با خودروی دیگری تصادف کرد.

یک باستان‌شناس برجسته مصری از برنامه خود برای فاش کردن هویت دو مومیایی مرموز در سال آینده، گفت.