شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز: این رخداد خسارت جانی و یا آسیبی به آرامگاه سعدی در پی نداشته و علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ممکن است فردا 30 نوامبر (9 آذر ماه) موجب توفان خورشیدی، شفق‌های قطبی و حتی قطع اینترنت جهان به مدت هفته‌ها یا ماه‌ها شود.

راننده تاکسی از حادثه حمله با چاقو جان سالم به در برد. راننده یک تاکسی در مالزی، مسافری سوار کرده بود که قصد پرداخت کرایه نداشت. مسافر با چاقو به راننده تاکسی حمله کرد، اما چاقو به کمربند ایمنی برخورد کرد و راننده از این حادثه جان سالم به در برد.

چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده صبح امروز چهارشنبه 8 آذر ماه 1402 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد./ تسنیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی: دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بیش از حدتصور است زیرا تصور نمی شد تمام سازمان های اطلاعاتی جهان در خواب باشند 50 پایگاه اسراییل به تسخیر مقاومت درآمد و بسیاری از نظامیان کشته شدند در این عملیات مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد در این سرور نام بسیاری از جاسوس ها حتی جاسوس های داخل جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه: شب گذشته یکی از اهالی روستایی در منطقه آزاد ارجمند موفق به تصویربرداری از دو قلاده خرس شد. این شهروند بلافاصله پس از تصویر برداری موضوع را به محیط زیست شهرستان اطلاع و فیلم را در اختیار ماموران اجرایی این اداره قرار داد.

رئیسی: اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد.

معممی که نماز میت پروانه معصومی را اقامه کرد آن را از روی گوشی تلفن همراه خواند.

فینال مسابقات فوتسال کوی شهید مدرس اهواز با گزارش جواد خیابانی برگزار شد. این مسابقات به همت گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان، گروه جهادی زینبیون و پایگاه های بسیج منطقه کوی مدرس (خروسیه) در هفته بسیج برگزار شد / فارس

لحظه فروریختن یک سوپر مارکت در چین را ببینید. در این حادثه دو نفر زخمی شدند.

مشکل هپاتیت‌های ویروسی این است که در زمان ابتلا هیچ علامت مهمی ایجاد نمی‌کنند و بعد از ورود ویروس به بدن هم تا سال‌ها فرد بی‌علامت باقی می‌ماند و خیلی اوقات بعد از گذشت چند سال، اولین علائم بالینی، زمانی خود را نشان می‌دهند که فرد دچار عوارض بلندمدت بیماری نظیر سیروز کبدی (از کار افتادن کبد) شده است. متاسفانه چنین فردی در این مدت طولانی ممکن است ویروس را به بدن افراد دیگری هم انتقال...

بوقلمون به طور کلی دارای مواد مغذی مفیدی است و نسبت به گوشت قرمز به مراتب با بدن سازگارتر است. بسیاری از مردم به توصیه پزشکان تغذیه، آن را به عنوان جایگزینی برای گوشت و منابع پروتئینی حاوی چربی‌های اشباع در برنامه غذایی خود استفاده می‌کنند.

«دروغ» و «دروغ رسانی» سیاسی، آن گاه رخ می دهد، که بخواهیم منافع یا مزیت های غیر واقعی برای خود ساخته و یا از پاسخگویی گریزان باشیم، و یا از آنچه کرده ایم و می کنیم، شرمگین بوده و خود نیز آن را باور نداشته و به ناچار، یا برای جلب رضایت جریانی بالادست یا تطمیع یا انحراف افکار عمومی، به آن پرداخته ایم و اینک ناگزیر از حاشا یا کتمان آن هستیم. غافلیم که طبیعت دروغ، قابلیت کتمان ابدی ندارد...

در این ویدئو، با خسیس ترین فرد تاریخ آشنا می شوید.

در این ویدئو، 11 خوراکی که رگ های قلب را مسدود می کند را مشاهده می نمایید.

در این ویدئو، واکنش سریع گربه نسبت حمله مار را مشاهده می نمایید.