پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

پروتئین با کیفیت بالا، کربوهیدرات ها و چربی ها همگی خوراکی هایی هستند که می توانند از رشد و نگهداری عضلات شما حمایت کنند؛ چرا که دریافت پروتئین کافی باعث سنتز پروتئین ماهیچه‌ها می‌شود، فرآیندی که بدن شما طی آن فیبرهای عضلانی جدید را ترمیم کرده و می‌سازد.

مگس ها با همه ی غیر قابل تحمل بودن شان، برای دنیا ضروری اند. به گفته ی متخصصان، مگس ها جدا از نشستن روی غذاهای ما، گیاهان را گرده افشانی می کنند، موجودات تجزیه گر (برخی باکتری ها و قارچ ها) را می خورند و از فضولات تغذیه می کنند.

رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می‌طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است. بی‌اشاره به سیاست‌های ایالات متحده یا پیشینه رفتار دونالد ترامپ و مهم‌تر این که مدعی توافقات پشت پرده سیاست‌بازان در ایران و آمریکا می‌شود. در بیانیه دفتر او نه بازگشت آمریکا به برجام آرزو...

احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال گفت: تیم حریف در چارچوب یک مسابقه رسمی و نه دوستانه و خیریه به ایران آمده و نوع برخورد ما هم باید یک پروتکل حرفه‌ای داشته باشد. تلاش کردیم ضمن رعایت مهمان نوازی ایرانی، هدایایی تهیه و به صورت محترمانه ای به کادر فنی و بازیکنان النصر اهدا شود.

تاثیر ورود ارزهای آزادشده توسط کره جنوبی به کشور به چه میزان است؟ آیا 6 میلیارد دلار می‌تواند دست دولت را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور باز کند؟ کمال سیدعلی، کارشناس بازار ارز به این پرسش‌ها پاسخ داده و گفته، این پول بر وضعیت فعلی ارزی کشور تاثیر 10 درصدی خواهد داشت. او گفته اگر دولت بتواند نفت بفروشد و قیمت آن 10 دلار بالا برود، قطعاً سود آن از پولی که کره‌جنوبی به ما داده بیشتر خواهد...

برخلاف انتظار، در مدت زمان حضور رونالدو در ایران، علی دایی ملاقاتی با او نداشت.

بیش از 5 سال است که به دلیل محدودیت‌های ارزی، ترخیص کالا در گمرکات کشور کندتر شده است. البته به صورت مقطعی و دستوری و در قالب «بازدید‌های میدانی از گمرکات» برای تسریع در ترخیص کالا اقداماتی صورت گرفته است. از نگاه محمد رضوانی‌فر رییس کل فعلی گمرک یکی از مهم‌ترین دلایل رسوب کالا در گمرکات «نبود ارز» است.

ماده یک لایحه حجاب: هر رفتار، در فضای حقیقی یا مجازی از قبیل، برهنگی، بی حجابی، بدپوششی در غیر حریم خصوصی و تبلیغ یا ترویج اموری که منجر به برهم زدن آرامش زن و مرد در خانواده شود، ممنوع می باشد.

مصرف خودسرانه و بیش از اندازه این دارو مانع جذب «کلسیم»، «منیزیم»، «اسید فولیک»، «ویتامین B12»، «ویتامین D» خواهد شد، بنابراین، قرص رانیتیدین را تنها در مواقع مورد لزوم که پزشک به بیمار توصیه می کند، باید مصرف کرد.

اروپا طی مذاکرات نیز جز به عنوان وزنه‌ای در اختیار ایالات متحده آمریکا در تشدید فشارها و امتیاز گیری بیشتر از ایران هیچ نقش سازنده‌ای را ایفا نکردند.

بامداد چهارشنبه برخی مناطق زاهدان با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند. پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد این صدا ناشی از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان معلم بوده است.

شاتل اندور نخستین ماموریت خود با عنوان اس تی اس -49 را در ماه می 1992 و بیست و پنجمین و آخرین ماموریت خود را با عنوان اس تی اس -134 در ماه می 2011 انجام داد.

بر اساس گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه بنزین یارانه‌ای در طول برنامه تغییر نمی‌کند. اما ممکن است که سهمیه بنزین تغییر کند و اینکه به خانوار یا خودرو بدهند، باید منتظر ماند و اگر در صحن اصلاح کلی مطرح نشد، درخصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.