سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

این پیکاپ جدید مبتنی بر رنو لوگان یا همان تندر 90 خودمان بوده که تا چند سال پیش توسط ایران خودرو تولید می‌شد و قرار است در آمریکای لاتین با نشان نیسان عرضه شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت از این پس همه میتوانند با کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا گذرنامه بجای شناسنامه در انتخابات رای دهند.

ساعت 19:35 روز جمعه 15 دی تماس تلفنی مردمی با شماره ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی 3 نفر کوهنورد در ارتفاعات سبلان برقرار شد.

بارش کم سابقه و بسیار سنگین برف در سوئد و نروژ؛ به این دو کشور چهره جدیدی داده است. خانه ها و ماشین ها زیر برف مانده اند.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه 16 دی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در نوبت صبح غیرحضوری است.

تسلط طالبان به شکل‌گیری بحران‌های تازه دامن زد، چراکه این‌بار مرزهای شرقی کشور به حال خود رها شد تا علاوه بر سلاح، مجرمان و معاندان هم در پوشش مردمی وارد کشور شوند.

بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز شنبه شانزدهم دی‌ماه با ثبت عدد 102 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

هوای پایتخت از لحظاتی پیش بارانی شد، طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان پیش بینی می‌شود.

نوزادان مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری ممکن است علاوه بر ریفلاکس و برگرداندن شیر علائم زیر را نیز داشته باشند: دادن قوس به کمر و حرکات غیرطبیعی در گردن و چانه، اختلال در بلع، تحریک‌پذیری، از دست دادن اشتها یا امتناع از شیر خوردن، عوارضی مانند خوب وزن نگرفتن، سرفه یا خس‌خس سینه و استفراغ

طلافروشان که نه کامپیوتر دارند و نه گوشی موبایل اندرویدی در اختیار دارند، می‌توانند از طریق پایانه‌های فروش اندرویدی اطلاعات صورتحساب فروش طلا ی خود را در سامانه مؤدیان بارگذاری کنند.

کارشناسان، تحلیلگران و ناظران امر از مدت‌ها پیش درباره اوج‌گیری فعالیت‌های تروریستی از خاک افغانستان با روی کار آمدن طالبان هشدار داده بودند و موضوع حمایت تجهیزاتی، لجستیکی، آموزشی و سرزمینی از گروه‌های تروریستی مانند داعش فعال در افغانستان را مطرح کردند.

آویشن، یک گیاه غنی از مواد مغذی است. سطح بالایی از ویتامین C دارد که با فلانوئید ترکیب می شود و به سمت سلول های مغز می روند. همچنین دارای مزایای ضد میکروبی می باشد.

به تازگی ایلان ماسک بحث و گفتگوی طرفداران حول محور تبدیل شدن سایبرتراک به خودرو پلیس را تایید کرده است.

شورای شبکه‌های هیأت کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت زائران کوی گلزار شهدای کرمان از تمامی نهاد‌های ذیربط انتظار دارد ضمن رفع نواقص امنیتی با مقصران آن برخورد جدی نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: این حادثه حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب اتفاق افتاد و با اعزام به موقع نیروهای آتش نشانی نیروگاه و پالایشگاه و همچنین سازمان‌های آتش نشانی شاهین شهر و اصفهان، کنترل و ایمن سازی محل در حال انجام است.