یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

شهرستان شهربابک در 240 کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

از نظر مقامات مربوطه فیلم جدید ایرام پروین بیلال، کارگردان پاکستانی - آمریکایی، به دلیل آنکه فرهنگ پاکستانی را به درستی بازتاب نداده، تصویری منفی از مسلمانان به نمایش می‌گذارد و برخلاف ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی پاکستان است، برای نمایش عمومی مناسب نیست و نباید مجوز پخش بگیرد.

امروز به دستور رئیس سازمان سینمایی و پس از طی مراحل پروانه نمایش فیلم «لامینور» تمدید وصادر شد.

مهمترین آثار این حراجی از 14 تا 16 مارس (23 تا 25 اسفند) در گالری‌های جولینز آکشنز در بورلی هیلز برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه «پنج گنج» که همسو با سایر رویدادهای نکوداشت حکیم نظامی برگزار می‌شود، سعی دارد با تکیه بر هنر معاصر ایران، خوانشی از پنج کتاب ارزشمند حکیم نامدار ایرانی ارائه کند.

فرزان سجودی، استاد زبان‌شناسی و نشانه‌شناسی در مراسم بزرگداشت خود گفته منتظر حکم اخراجش از دانشگاه است.

ویدیویی از تخصص‌های کافی جناب خان برای بازی کردن در سینما را ببینید.

قرار بود هفت فیلم «موقعیت مهدی»، «روز صفر»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «قدغن»، «گل به خودی» و «سگ بند» به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی نمایش داده شوند ولی از میان آن‌ها فقط سه فیلم «موقعیت مهدی»، «گل به خودی» و «قدغن» به اکران رسیده‌اند.

فرخ‌نژاد در سال 1384، جایزه و تندیس گئورگیس مقدسِ بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی مسکو را دریافت کرد.

حمید فرخ‌نژاد گفته در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، تندیس جشنواره فیلم مسکو را که به او اهدا شده بود برمی‌گرداند. خیلی هم خوب. سؤال مهم‌تر اما این که آن 20 هزار دلار جایزه نقدی که از جشنواره گرفته را هم برمی‌گرداند یا نه؟

این تکنیک‌تان قدیمی شده است، به دنیال یک روش جدید باشید، هرکجا که به نفعتان نباشد بحث را شخصی می‌کنید و در حد خودتان پایین می‌آورید که اصل ماجرا را منحرف کنید. من بابت فستیوال مسکو هیچ جایزه نقدی دریافت نکردم.

تیم جنایی در کنار جسد چند ورق قرص پیدا کرد. پزشکان علت اولیه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. با وجود این جسد برای انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر با دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس پرونده به پزشکی قانونی انتقال یافت.

مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 27 مارس 2022 (بامداد دوشنبه 8 فروردین 1401) برگزار می‌شود.

بی‌بی مریم، یکی از مشوقان اصلی سردار اسعد بختیاری برای فتح تهران محسوب می‌شد. او در نامه‌ها و تلگراف‌های مختلف بین سران ایل بختیاری و سخنرانی‌های مهیج، افراد ایل را جهت مبارزه با استبداد صغیر در زمان محمدعلی‌شاه قاجار، آماده می‌کرد

رییس کل موزه ملی ایران بیان کرد: با بومی‌سازی این فناوری و توانمندسازی مهندسان کشور، دیگر موزه‌های ایران را نیز می‌توانیم در برابر زلزله ایمن کنیم.