یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

گفته‌اند تخت‌جمشید به فرمان داریوش بزرگ برای برگزاری جشن نوروز ساخته شده. این نظریه تا چه اندازه درست است؟

اگر روزی تصمیم بگیرم تنها پیام اخلاقی زندگی ام را به جوان‌ها بدهم می گویم تا جایی که می توانید خوش بگذرانید شلوغ کنید. الان وقتش است... اما با آتش بازی نکنید.

می‌گویند شهاب حسینی بداخلاق است. تصحیح می‌کنم. من از آنچه امروزه در حرفه خود می‌بینم خشمگینم. می‌گویند اهل غیبت است. می پذیرم و شرمسارم.

طراحی سیما در نوروز 1401 به گونه ای است که در ساعات مختلف و به ویژه ساعات پر بیننده تلویزیون پیشنهادهای مختلفی در هر ساعت از شبانه روز رو به روی مخاطبان قرار می گیرد

احساس مسئولیت خانم آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن شایسته تقدیر است.

فیلم‌های «دینامیت»، «گشت 3»، «قهرمان»، «بی همه چیز» و «آتابای» به ترتیب پنج فیلم پرفروش امسال بودند.

واقعا چه عیبی دارد که در روزهای عید معین در تهران یا اصفهان کنسرت برگزار کند و ضمن فراهم کردن اسباب شادی و نشاط برای مشتاقان هنر خود، به کنترل روند مهاجرت انبوه جوانان به خارج از کشور نیز یاری رساند؟

با توجه به مساعدت وزیر محترم در زمینه افزایش حمایت مالی، کاهش پیک کرونا و عادی شدن شرایط، می‌شود به رونق تولید مستند و پویانمایی در سال آینده امیدوار بود.

بازیگر سینما و تلویزیون در فرمول یک: من در مسیر خودم را از کنار راننده می‌دیدم و روح از بدنم جدا شده بود!

آیین جهانی نوروز 1401 با رویکرد نوروز در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران، ظهر امروز دوشنبه 23 اسفند توسط کمیسیون ملی یونسکو در ایران، در باغ هنر ایرانی برگزار شد. در تعریف مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران، اقوام ایرانی از شهر‌های مختلف کشور از تهران به سه جهانشهر ایرانی یعنی همدان، کرمانشاه و سنندج حرکت می‌کنند.

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و با بازی بهرام رادان، پریناز ایزدیار و جمعی دیگر از بازیگران در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

رامبد: پاسپورت و تابعیت هیچ جای دنیا را ندارم، عاشق این مملکتم.

روح‌الله رهبرپور کارشناس حقوقی: ساترا از لحاظ جایگاه حقوقی پشتوانه قانونی برای گسترش فعالیت‌های خود را ندارد.

خبرهای درگذشت و مرگ، ناگهانی است. همه شوکه می‌شوند و افسوس می‌خورند. اندک زمانی به سکوت می‌گذرد و باز هم دیگری مبتلا به کرونا می‌شود، تصادف می‌کند، بیماری از پا درش می‌آورد یا... و ما باز هم آهی و افسوسی می‌کشیم اما زندگی ادامه دارد.

کارگردان فیلم «شادروان» گفت: فیلم هایی که مورد توجه داروان هر دوره از جشنواره می‌شود ریل گذاری برای سال آینده می‌کنند و جوانان فیلمساز را تشویق به آن گونه نگاه به سینما در جشنواره فجر می‌کنند.

عکاسان ایرانی جوایز مجموعه جشنواره بین المللی صربستان، لوگزامبورگ و مونته‌نگرو را کسب کردند.