یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

استاد مهرجوئی در دو دقیقه بغض فرو خورده سینمای ایران را شکست و یک تنه صدای تمامی جامعه سینمای ایران شد.

«‌سمفونی حمید» که دومین مستند بلند جعفر صادقی پس از مستند «‌فرشاد آقای گل» (مستند زندگی فرشاد پیوس) و محصول سال 1400 است

فعلا بنا بر همان 50 درصد است و همچنان نیمی از ظرفیت سالن‌ها خالی می‌ماند. ما با در نظر گرفتن همین موضوع، فروش سال نو را هم آغاز می‌کنیم

«لامینور» هم مانند 14 فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ویدئویی از مراسم عقد پریناز ایزدیار و بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو بخشی از سریال جیران است که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

اولین تصاویری که از این ستاره مشهور آمریکایی در بدو ورودش به فرودگاه بین‌المللی عدن منتشر شد، پیامدهای حملات موشکی و ویرانی‌های ناشی از جنگ در سرتاسر یمن را نشان می‌دهد.

داریوش مهرجویی کارگردان بنام سینمای ایران در انتقاد به لغو مجوز اکران فیلم «لامینور» ویدیویی از خودش منتشر کرد و گفت حقش را می‌گیرد.

من همیشه حتی در کارهای طنز هم نقش‌های منفور و بد را بازی می‌کنم، اما این‌طور نیست که هرچیزی پیشنهاد شد، قبول کنم.

دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. من می‌آیم و به همراه دستیارانم در وزارت ارشاد تحصن می‌کنم. تا حقم را نگیر ول نمی‌کنم.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که استفاده از ماسک فقط در مکان‌های بسته الزامی است و زائران خارجی دیگر به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR و یا آنتی‌ژن پیش از سفر به این کشور نیازی ندارند.

سخت است به آقای مهرجویی که چندشب پیش از ICU بیرون آمده بگویم سازمان سینمایی اجازه نمایش فیلم‌تان لامینور را نداده!

وزارت ارشاد به عنوان مسئول و پدر فرهنگ کشور باید به صحنه بیاید و این فضا را مدیریت کند و اجازه ندهد دیگرانی که خود رقیب شبکه نمایش خانگی هستند، میدان دار شوند.

رکورد کوچکترین سینمای جهان پیش از این به مدت 13 سال در اختیار سینما کابیریای برزیل با 24 مترمربع مساحت و ظرفیت 18 تماشاچی بود.

مقرر شد دو فیلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی و «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری به این ترکیب اضافه شوند.

بازی‌های خوب بازیگران به ویژه مهران غفوریان، حسین یاری، بهناز جعفری و... تاثیر بسزایی در دیده شدن این سریال داشت. حضور جمشید هاشم پور در این «نیسان آبی» هم تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشت.