یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

مشکل اینجاست که این ویدئو واقعا هیچ ربطی به جنگ و تقبیح آن ندارد، بیشتر انگار یک ویدئو برای دنیای مجازی است و با احترام به مهدی هاشمی، اتفاقا از قانون "بدنامی بهتر از گمنامی است" پیروی می‌کند.

«ماتسیکا» که یک هنرمند چهل ساله است، تصمیم گرفته در دیوارهای رنگ و رفته ساختمان‌های این محله زیبایی را پیدا کند و بر روی آن‌ها دیوارنگاره‌های عظیم خلق کند.

سینمای ایران با ابراز تاسف شدید از شرایط ناعادلانه بوجود آمده برای فیلم سینمایی «لامینور» استاد مهرجویی از هر گونه اقدام حق‌طلبانه ایشان حمایت کرده و به آن اقتدا می‌کند.

در سامانه سمفا ظرفیت‌های 75 درصدی برای سالن‌های سینما در نظر گرفته شده است اما در جلسه آخر شورای صنفی نمایش ظرفیت 100 درصدی سینماها پیشنهاد شده است.

آنچه توسط هنر و هنرمند منتقل، منتشر و ارائه و توسط جامعه ادراک می‌شود، ریشه های این موانع و بیماری ها و راه غلبه بر آنها بوده و بسی ارزشمند است.

«کلکین»، پروژه‌ای آموزشی و داوطلبانه در زمینه دیزاین است که در آن زنان و دختران افغانستانی مستعد شناسایی می شوند و مهارت‌های دیزاین و گرافیک کسب می‌کنند.

. جناب حداد فرموده اند مجلس با پتک میخ می‌کوبد و شورای عالی سنجاق می‌زند. چون ایشان سال‌ها سابقه نمایندگی مجلس و یک دوره هم ریاست آن را دارند خوب است بفرمایند این طرح سرکوب اینترنت و به قول افغان ها لت‌و‌کوب که اسم آن را یک روز صیانت و روز دیگر تنظیم می‌گذارند چیست؟

در مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز 8 شاخه یک ساعت قبل از شروع پخش زنده در داخل سالن دالبی اعطاء و ضبط می‌شود در مراسم اسکار کلیپ‌های ویدویی آن پخش می‌شود.

شیدا نبشت از 23 اسفند ماه 1400 تا 31 فروردین ماه 1401 همه روزه از ساعت 11 الی 20 در مجموعه راگادید واقع در باشگاه انقلاب تهران، پذیرایی علاقه مندان است.

مقایسه دو اهل سینما در یک برهه سنی مشترک، آل پاچینو 81 ساله و داریوش مهرجویی 82 ساله.

ماجرای زنی که سه رکورد گینس ثبت کرده اما از داشتن هویت یک ورزشکار محروم است.

می‌خواهم فعالیت‌های سینمایی خود را شروع کنم و شاید تابستان سال آینده به ایران سفر کنم. البته هیچ کدام از فیلم‌نامه‌هایی را که به من پیشنهاد شده بودند، دوست نداشتم.

ایرج طهماسب برای عید با برنامه جدید می‌آید.

وقتی تنها جای مطمئن برای استمرار پیوند نسل جدید با هویت فرهنگی همین فیلم های سینمایی با مجوز داخلی است که در سینما یا شبکه نمایش خانگی عرضه می شود چرا اذیت می‌کنند؟

نجمین جشنواره بین‌المللی زنان فیلمساز ازمیر از تاریخ 27 فوریه تا 8 مارس 2022 برابر با 8 تا 17 اسفند در حال برگزاری است.

«توگان سوکیف» رهبر ارکستر ارشد تالار مشهور «بولشوی» پس از اینکه برای محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین تحت فشار قرار گرفته بود، روز یکشنبه استعفای خود را اعلام کرد.