یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

استویو «MGM» حق پخش 17 هزار قسمت از مجموعه های تلویزیونی از جمله «وایکینگ ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و... را در نیز اختیار داشت و حالا کمپانی آمازون می‌تواند این آثار را در سامانه نمایش آنلاین خود عرضه کند.

زویی سالدانا بازیگر فیلم «آواتار» که در فیلم‌های بعدی آن هم حضور دارد فاش کرد که 20 دقیقه ابتدایی فیلم بعدی را دیده و فقط گریه کرده است.

پذیرش مسافران با تابعیت غیرایرانی صرفا با ارائه کارت واکسیناسیون مطابق شرایط اعلام‌شده امکان‌پذیر است. پیش‌تر، همه مسافران برای ورود به ایران ملزم به ارائه گواهی منفی PCR بودند.

از ویژگی‌های برجسته شعر رحمانی فشردگی شدید واژگان و بهره‌گیری از کمترین واژه، برای بازگویی عمیق معانی است.

گزارش حاضر شرحی است از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در آخر هفته.

شرایط، شرایط مناسبی برای پذیرفتن مسئولیت در این جاها نیست. کار فرهنگی و هنری خصوصا مهمترین چیزی که نیاز دارد، انگیزه، شادابی و روحیه است.

تیک تاک یک هشتگ با عنوان «تیک‌تاک شورت فیلم» راه می‌اندازد تا در همین زمینه رقابتی برای دریافت فیلم‌های کوتاه 30 ثانیه‌ای تا 3 دقیقه‌ای را هم‌زمان با جشنواره شروع کند.

تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه ها و عیدی نوروز هستند.

آیین سمنو پزان از امروز پنجشنبه آغاز می شود و روز جمعه سمنوها بین مردم پخش می شود، افزود: برآورد ما این است که 20 هزار کاسه سمنو با وزن حدودی 250 گرم میان مردم پخش شود.

در این دنیای مجازی هر لحظه در معرض قضاوت و تایید و رد هستی، هر کسی هم باشی تفاوتی ندارد از هنرمندان گرفته تا اشخاص سیاسی و...

این هنرمند فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و پزشکان منتظرند تا شرایط ایشان به پایداری برسد.

در روزهای گذشته پیش‌فروش بلیت این فیلم‌ها آغاز شده بود ولی صندلی‌های زیادی رزرو نشده و هیچ کدام از این چهار فیلم حتی 50 میلیون تومان هم پیش‌فروش نداشتند.

هیات مدیره موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان اعلام کرد که با استعفای جعفر صانعی‌مقدم - مدیرعامل این موسسه - موافقت کرده و از این پس امیرحسین علم‌الهدی این مسئولیت را برعهده دارد.

فیلمنامه نویس مشترک، مدیر فیلمبرداری، صدابردار، تدوینگر و طراح صحنه فیلم امتحان از عوامل سینمای ایران بوده‌اند.

این سینماگر اعلام کرد قبل از اینکه روسیه در ماه گذشته "عملیات ویژه" را در اوکراین انجام دهد مانند سایر اوکراینی‌ها یک اسلحه داشت و آموزش هایی را نیز گذرانده بود، چرا که احساس می‌کرد چنین شرایطی ایجاد شود و اوکراین مورد تهاجم قرار گیرد.

محسن وزیری متولد 1355 و عکاس بازنشسته روزنامه اطلاعات بود و از سال 1378 به عضویت انجمن صنفی درآمده بود.