دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عطایی: بدن بازیکنان جواب نداد؛ چند تغییر در هفته دوم داریم / عبادی‌پور: از سرویس‌های ژاپن شوکه شدیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عطایی: بدن بازیکنان جواب نداد؛ چند تغییر در هفته دوم داریم / عبادی‌پور: از سرویس‌های ژاپن شوکه شدیم

مربی و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست برابر ژاپن در لیگ ملتها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ژاپن برابر ایران اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و در وضعیتی برابر این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیمی کامل بود و با تمام قدرت وارد این مسابقات شد. تیمی که در المپیک حاضر بود و بدون تغییر به این مسابقات آمد، اما تیم ایران با تغییرات متعدد در لیگ ملت‌ها حاضر شد. وی افزود: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همین طور شد. در روزی که همه بازیکنان خوب نیستند، می‌توان به دلیل دقیقی برای این موضوع رسید و آن این‌که فاصله کم زمانی مسابقه قبل و این بازی اثر نامطلوب روی بدن بازیکنان گذاشت و بدنشان همراهی نمی‌کرد. حتی در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم در این مسابقه خوب عمل نکردیم، ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد. عطایی با تاکید بر این که راهی طولانی در پیش روی تیم ملی ایران است، عنوان کرد: مرحله به مرحله جلو می‌رویم. در این هفته نخست با دو برد و دو باخت مسابقات را به پایان رساندیم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود. وی در پایان در خصوص تغییرات احتمالی در ترکیب 14 نفره تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها هم گفت: دو تا سه بازیکن را برای هفته دوم جا به جا خواهیم کرد و از لیست 25 نفره که در اختیار اف آی وی بی گذاشتیم، استفاده بهینه خواهیم داشت.

لیگ ملت‌ها 2022؛ عبادی‌پور: از سرویس‌های ژاپن شوکه شدیم میلاد عبادی‌پور پس از مسابقه برابر تیم ملی ژاپن اظهار کرد: نمی‌توان گفت بازی خوبی داشتیم اما در بسیاری از لحظات به ویژه در ست سوم تمام زور خود را زدیم. تیم حریف بسیار پرقدرت ظاهر شد به ویژه در دو فاکتور سرویس و توپ‌گیری خوب عمل کردند. وی ادامه داد: اکثر توپ‌گیری‌های ژاپنی‌ها تبدیل به امتیاز شد و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها در مسابقه امروز همین بود. از سرویس‌های قدرتمند آن ها و مسیرهایی که برای سرویس زدن انتخاب می‌کردند، شوکه شدیم. وی با تاکید بر این‌که ژاپن تیمی قوی است، تصریح کرد: ژاپنی‌ها در این تورنمنت خوب ظاهر شدند و تنها می‌توانم به آن‌ها تبریک بگویم. مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار کردند که استرالیا را سه بر یک شکست دادند و مقابل ژاپن نیز نتیجه را سه بر صفر واگذار کردند تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دهند.

لیگ ملت‌ها 2022؛ ایشیکاوا: برتری ژاپن مقابل ایران در توپ‌های بلند بود یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی ایران، اظهار کرد: مسابقه با ایران مهمترین بازی ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها بود. تیم ایران حریفی از قاره آسیا بود و این موضوع برای ما بسیار اهمیت داشت. خوشبختانه این مسابقه را با نتیجه‌ی سه بر صفر بردیم. وی ادامه داد: در هفته نخست لیگ ملت‌ها در تمامی مسابقاتی که انتظار داشتیم پیروز شویم موفق بودیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. تاکنون با تیم‌هایی بسیار خوبی بازی کردیم و عملکرد مطلوبی مقابل آن‌ها داشتیم. کاپیتان تیم ملی ژاپن در ادامه درباره بازیکنان ایران گفت: نکته مهم در بازی با ایران این بود که از نظر فیزیکی بازیکنان این تیم بسیار بلندقامت هستند. همچنین از آبشارهای فوق العاده قدرتمندی بهره می‌برند. به همین خاطر امروز راهکاری را در پیش گرفتیم تا بتوانیم مقابل آن‌ها دفاع کنیم و یکی از نکات مهم قدرتمان در توپ‌های بلند بود. مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار کردند که استرالیا را سه بر یک شکست دادند و مقابل ژاپن نیز نتیجه را سه بر صفر واگذار کردند تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دهند.

انتهای پیام /